Hebben jullie ook van die fijne voorzieningen op je hogeschool/universiteit? Is de administratie ook zo goed geregeld? Dat je blackboard op wil maar dat het er weer uitligt, dat je pas 3 weken na je aanmelding een studentnummer of account krijgt, dat je je collegekaart pas na 6 maanden kan ophalen? Of dat je 1 dingetje moet regelen voor je inschrijving en dat je eerst naar 6 adressen word gestuurd en dat er dan nog niets geregeld is? Wie herkent dit? Spuw hier je gal en vertel eens hoe jíj dit zou regelen.
TS begint: op INHOLLAND heb ik pas in mijn 2e jaar (!) een bewijs van inschrijving gekregen en hoor ik nog steeds een openstaande rekening van 07-01-03 te betalen voor een uitstapje. Ik verwacht over 10 jaar de rekening

Verder staat er in de studiegids dat je je propedeuse na 1 dag kan ophalen als je hem hebt aangevraagd. Maak daar maar een maand van

Nu op de UvA heb ik eindelijk na 2 weken (ben halverwege het jaar ingestroomd) een account en email, kan ik blackboard niet op omdat het eruit ligt (de 2e keer alweer dit semester

)