![]() |
|
Verwijderd
|
pyralvex....
een klein flesje met bruin spul. je doet het met een kwastje op je tandvlees. worden je tanden wel een beetjuh bruin van maarjaaah Het prikt een beetjuh maar het ontsmet. Bij de apotheek verkrijgbaar, gewoon zonder recept. Ik zou poetsen met zo'n soft oral-B tandenborstel, of met een elektrische. Je kunt ook je mond spoelen met bijv. Listerine. Je kunt naar de mondhygiëniste gaan. Flossen! Je kunt Q-10 voedingssupplementen slikken, die schijnen voor vanalles goed te zijn, ook/vooral voor je tandvlees. In ieder geval: denk niet van "laat maar zitten". Want als je over 15 jaar teruggetrokken tandvlees hebt dan heb je spijt. k hoop dat je wat hebt aan m'n tips ![]() xxx Alicia [offtopic] Tsjechische sig?? ![]() Laatst gewijzigd op 01-05-2002 om 13:27. |
![]() |
|
erm.......me moeder is tandarts-assistente, en die zi tegen mij dak het gewoon mee moest poetsen met poetsen, en anders alleen het tandvlees poetsen......of gewoon naar de tandarts gaan, die snijdt het ff open, en klaar (onder verdoving dus)
|
mond spoelen met hypercal.
is van dolisos = homeopatisch. werkt goed vind ik, ik weet alleen niet precies waar je dat kan krijgen, maar volgens mij kan je het zo afhalen bij de apotheek ofzo.
||
Citaat:
Misschien ligt het er ook wel aanof je er aanleg voor hebt, de rest van de fam. heeft er ook last van hier.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskies ontstoken? sanasoufi | 3 | 07-01-2014 20:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed in de mond zonder reden! sebastiaan133 | 13 | 13-01-2013 21:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ontstoken tandvlees flupkeflup | 19 | 11-01-2012 22:32 | |
Lichaam & Gezondheid |