![]() |
|
Om te kijken of je diabetes hebt kun je ook om een bloedonderzoek vragen. Ik weet niet wat de beste uitkomsten geeft, urine of bloed.
Maar in ieder geval, veel dorst wordt meestal toegeschreven aan suiker omdat je dan veel moet plassen (je moet het dus zo zien dat je veel moet plassen en daardoor dorst krijgt en niet dat je veel moet plassen omdat je veel drinkt omdat je dorst hebt). Dus als je deze dorstaanvallen hebt, moet je dan veel plassen?
|
@ Auntie M: Ik plas het gewoon uit als ik zoveel heb gedronken, niet extra veel ofzo. En normaal plas ik eerder te weinig dan te veel, dus daar is niets mis mee.
@ Gatara: Ik drink op een dag iets minder dan dat je zou moeten drinken (ik geloof dat je minstens 1,5 liter moet drinken ofzo). Dat komt gewoon omdat ik ''normaal'' niet zoveel dorst heb en vaak drink als ik wél dorst heb. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
het kan dat je suikerspiegel op bepaalde momenten wat laag is en dan heb je gewoon dorst
ik had dit ook en heb me laten testen op suikerziekte; het resultaat was negatief. je kan de test gewoon aanvragen bij de huisarts en dan prikken ze wat bloed...... maar als ik dit zo lees denk ik dat er niks aan de hand is
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Veel dorst/plassen patricia15 | 9 | 16-11-2011 19:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dorst en droge mond Nebel | 14 | 30-03-2007 17:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
dorst evilwoman | 15 | 29-04-2005 19:51 | |
Lifestyle |