Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij is de bedenker van accijns net zo goed als on op de hoogte van het verslavingsfactor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
.....Need i say more?
Ik vind het extreem onnodig acijnsen te gaan heffen op druks. In dat geval moeten ze namelijk legaal worden, waardoor ze veel te MV (MaatschappelijkVerantwoord) zijn en er nauwelijks werkzame stoffen in zullen zitten... und... *get your point* Goed, om een nog erger pathetisch gezwam te voorkomen, zal ik nu kappen met m'n verhaal ![]() Ben falikant Tegen!
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Nou, dat kan dus niet, alleen de paus mag iets doen in god zijn naam, aangezien hij de echte vertegenwoordiger van god is op deze aarde (op dit moment, want vroeger hadden we jezus, maar sinds die is opgestaan uit ze graf hebben we em nie meer gezien).
|
Het lijkt me moeilijk te realiseren... dit soort producten worden immers niet in de supermarkt verkocht. Bovendien denk ik dat wanneer je er een heffing op gaat doen, het gebruik in de eerste plaats niet afneemt en daarnaast keur je de verkoop van dergelijke producten dan eigenlijk goed; je verdient er dan immers zelf ook aan.
Drugsgebruik is gewoon niet alleen geldverspilling maar ook gewoon dom.
||
Citaat:
![]()
|
|