Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk nooit, ik heb vrij donkere wimpers, dus dat is al helemaal niet nodig. Daarnaast is m'n huid vrij zacht van zichzelf, wil ik niet verprutsen door er wél iets op te doen. Wel af en toe lippenbalsem, maar daar laat ik het ook bij.
Als ik naar een feestje ga of uit ofzo, dan doe ik wel eens wat mascara op... en wat mooi glimspul ofzo... maar meer niet, niet nodig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(en natuurlijk ziet ze er alleen maar zieker uit door zoveel foundation op te doen, zo'n egale onnatuurlijke kleur... wugh... ) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nooit, gaat alleen maar kriebelen. Met echt iets heel bijzonders doe ik een klein beetje op. Met het gala had ik het wel gedaan en dan vind ik het ook mooi. Zo'n laag op je gezicht vind ik helemaal niks, dat zit niet prettig.
|
![]() |
Ja ik maak mezelf altijd op... mijn moeder heeft een doe het zelf clownsset... daarmee maak ik mezelf altijd op...
Kijk hier een foto van mij ![]() maar op speciale gelegenheden pak ik een palet verf ![]() en dan zie ik er zo uit... Wat vinden jullie ervan? Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 19:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik maak me altijd op ja, tenzij ik zo'n hangdag heb |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het is nog een lelijke clown ook. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Eten & Drinken |
Favoriete maaltijd van de dag Larry Flint | 12 | 16-05-2008 10:35 | |
Flora & Fauna |
onze kat is kaal SilverBlue | 23 | 02-05-2007 09:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[muzikale monoloog] nog een dag.. load_harmony | 1 | 28-07-2003 23:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] (Trouw wedstrijd) Narrator | 7 | 03-06-2003 17:42 |