Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als hij ook z'n best niet doet om de 'relatie' te redden dan heeft het toch ook weinig nut...
|
Verwijderd
|
hey thanx allemaal
![]() t zit inmiddels een stukkie gecompliceerder in elkaar.... hij gedraagt zich echt idioot. Maargoed ik ga gewoon afwachten. Als hij me echt wil zal hij zelf wel bellen toch..? Ik verlies volgens mij niet echt iets als ik niet achter hem aanloop. Het moet van 2 kanten komen. Inmiddels heb ik m'n best gedaan. Nu wordt het afwachten... ![]() xxx Alicia |
![]() |
|
![]() |
Succes meid...
Ik heb ook in die positie gezeten...een jaar geleden. Is vervelend. Maar uiteindelijk is het goed gekomen, ook al is het nu wel uit...al een half jaar maar whatever...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het ís ook niet goedgekomen.... ![]() wanneer zei ik dat het goedgekomen was dan..? ![]() ik krijg geen hoogte meer van hem. gister op koninginnedag was ik met hem in A'dam... hij werd om de kleinste dingen kwaad en zei dan: "zie je wel, het gaat idd niet meer tussen ons..." Nou lekker is dat, ik liep de hele dag m'n best te doen... En dan zegt ie: "ik wil je terug, ik weet het zeker, geef me 3 dagen om alles te verwerken en dan beginnen we opnieuw." Dat zei hij gisteravond op het museumplein. Hij gaf me een roos en alles....... Binnen een uur had hij alles teruggenomen. Ik vroeg: heb je spijt van wat je daarnet gezegd hebt? Zegt ie: Nee, maar als je het blijft vragen wel..... ![]() Maarjaah Ik moet maar afwachten nu. xxx Alicia |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() life really suxxx sometimes vooral als iemand 5 maanden lang lief en attent is en dan ineens helemaal raar gaat doen........dat vat ik gewoon niet. Dan kan ie beter zeggen "sorry maar ik voel niet meer zoveel voor je.." Maar dat vaaaaage gedoe is echt een hel ![]() thanx trouwens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed dan zegt ze: "ja ik denk dat z'n gevoelens minder zijn geworden.." Maar dan word ik kwaad, dan zeg ik: jamaar hij zegt van niet!!! En ergens weet ik misschien wel dat ik ermee moet kappen, maar ik wil gewoon duidelijkheid, hij maakt me nu echt kapot. Een paar weken geleden was hij nog standaard altijd op msn om mij zo vaak mogelijk te kunnen spreken... Nu zit hij alleen maar op dat stomme mIRC, ik zie dat hij daar staat want m'n broertje zit daar ook...... Misschien heeft hij me wel geblocked op msn. Damn ik vind het zów lullig, hij heeft niet eens het lef om te zeggen dat hij ff geen contact wil, hij verzint alleen maar kutsmoesjes. Over 2 weken heb ik m'n examen.....ik heb 2x een 1 gehaald omdat ik zow vaak mogelijk bij hem wou zijn. Nu sta ik ineens op de laatste plaats voor hem....INEENS.........het lijkt wel een nachtmerrie.... ![]() Het ergste is dat ik vorig jaar precies hetzelfde heb meegemaakt... Alleen toen m'n ex in een periode zat dat hij steeds raar deed had hij een goeie reden en we zijn daar ook weer uitgekomen (een paar maanden dan). Dus ik hoop dat ik er met hem ook uitkom.... Maar w8en is kut.... Elke keer als de telefoon gaat gaat er zo'n "golf" door me heen... xxx Alicia |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CU hekelt PvdA standpunt omtrend abortus Kitten | 101 | 28-10-2008 15:09 | |
Muziek |
Blaze Bayley in Goudvishal Verwijderd | 24 | 07-12-2005 14:06 | |