Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bedankt voor de reacties.
Charlottetje, met dat gebrek aan echte verhalen bedoel ik eigenlijk meer dat ik zelf geen verhalen meer schrijf de laatste maanden. Het sloeg dus niet terug op het forum. Ik zou niet durven. ![]() En een Whopper is inderdaad makkelijker goed te praten dat een Bigmac. ![]() LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
En volgens mij heeft dat niets met andere geplaatste verhalen te maken. En LUH, correct me if I'm wrong... Ik vond het stuk trouwens beter dan 'best leuk'. En nu ontopic, ik vind 'em mooi en goed. Tja, iets dat ik ook had kunnen schrijven (behalve dan het feit dat ik een westerse 'man' ben.) En het omniversum is cool hè... ![]() (Verder ben ik het volledig met je eens qua consumerende houding van alles en iedereen. En de doorschietgedachte, toch lastig.)
|
Ah, op die manier, ja dat zou natuurlijk ook kunnen.
![]() Zoals ik al zei, heb ik het niet met mijn volle aandacht gelezen, misschien is het dus ook wel leuker dan best leuk.. ik zal het nog wel een keertje lezen! ![]() sorry trouwens, voor het geval ik te aanvallend over ben gekomen, want zo was het niet bedoeld Charlotte
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israel/Palestina deel 7 T_ID | 500 | 21-09-2006 18:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat kost een mensenleven? NOU? IGRA | 56 | 15-08-2004 23:50 |