Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je denkt dat je hints krijgt, krijg je er geen en als je denkt dat je er geen krijgt, krijg je net wél hints van ze. Da's mijn ondervinding in elk geval. ![]()
||
Citaat:
*heel erg mee eens is*
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En zoals ik het gedaan heb in eerste instantie: het onderwerp richting het samenzijn sturen, richting verliefdheid anders (praat over een film bijvoorbeeld) dat dan als aanleiding gebruiken en het vertellen! Ik heb later ook nog een brief gegeven, dan is het altijd duidelijk! succes! Charlotte
|
Verwijderd
|
Er van uit gaande dat jullie elkaar al wel een beetje kennen: Hem mee uit vragen, naar de bios ofzo, en dan lekker tegen 'm aan gaan hangen en 'm later op de avond (of op een volgend afspraakje) zoenen, en als hij daar goed op reageert voor de duidelijkheid ook nog even zeggen dat je verliefd op 'm bent.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nouja, ik lees hier wel eens dat een meisje een jongen iets duidleijk wil maken en vertelt hoe ze dat gaat doen en dat dat dan iets totaal vreemds is dat echt niet duidelijk gaat zijn. Aan de andere kant, ik lees ook wel eens dat jongens vragen 'ik ken een meisje, en ze krabt soms aan haar schouder, betekent dat dat ze me leuk vindt?' en dat soort dingen.
|
![]() |
||
Citaat:
En je kunt wel lieve en subtiele hints geven, maar als je 'slachtoffer' het niet door heeft, is dat ook een beetje voor niets hè. En iets gewoon zeggen is toch juist wel spontaan? ![]() En soms lees ik inderdaad ook wel van die verhalen waar sarahbressers het over heeft. Maar misschien komt dat ook alleen maar omdat we weten dat jullie hints geven. Jongen: "Ik vind een meisje leuk, maar ik weet niet of ze mij leuk vindt." Vriend: "Moet je opletten of ze hints geeft. Dat doen meisjes heb ik gehoord." Jongen: "O ja joh?" Vriend: "Ja, het schijnt zo te zijn, dat zei mijn zus. Heb je haar nog iets aparts zien doen vandaag?" Jongen: "Nou... ze krabde aan haar schouder. Zou ze gewoon jeuk hebben gehad of..." Vriend: "Hmmmm, verdacht..." Maar goed, er zullen ook wel genoeg jongens zijn die het allemaal wel doorhebben. ![]() |
![]() |
|
Die discussie of vrouwen goed kunnen hinten begin ik nu wel een beetje zat te worden
![]() Er zijn genoeg meiden die gewoon recht voor z'n raap kunnen zeggen wat ze van iemand vinden, of wel zulke dubbelzinnige opmerkingen kunnen maken dat zelfs de meest ongevoelige boer snapt wat er bedoelt wordt ![]()
|
Ontopic
![]() Nodig hem gewoon uit om iets te gaan doen, maakt niet uit wat. Zorg dat je veel bij hem in de buurt bent, dat is leuk voor jou en dan krijgt hij bovendien op een gegeven moment ook wel het vage gevoel dat je hem wel erg graag ziet ![]() Het ligt er ook een beetje aan waar je hem van kent, hoe goed je hem kent, enz. om met iets leuks aan te komen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik wil niet verliefd zijn. SiemdeCyper | 12 | 12-12-2004 15:41 | |
Psychologie |
obsessief verliefd zijn metallica | 11 | 21-06-2004 23:25 | |
Liefde & Relatie |
[stelling] op twee mensen verliefd zijn & lange afstandsrelatie Kawoutertje | 8 | 31-03-2004 00:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Verliefd zijn is leuk Jeroen | 8 | 29-09-2003 11:54 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd zijn 20marianne12 | 11 | 27-11-2002 18:56 | |
Liefde & Relatie |
denken verliefd te zijn of verliefd zijn? apart persoontje | 16 | 05-05-2002 23:32 |