Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2004, 20:19
GinaGina
GinaGina is offline
ik weet niet of dit hier helemaal thuis hoort maar ja.

mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 4 was, met mij biologische vader heb ik helmaal geen contact meer en dat wil ook niet maar het probleem is dat ik mij oma zo erg mis.

Ze is dus de moeder van mijn vader. met haar heb ik nog wel een tijdje contact gehad. tot m'n 5e sliep ik wel eens bij haar maar me vader heeft me een paar keer geprobeert te ontvoeren dus mocht ik er niet meer heen. Daarna stuurde ze nog vaak kaartjes maar sinds m'n 10de heb ik nooit meer wat van haar gehoort.

Me moeder weet niet waar ze is(zegt ze) en ik weet eigelijk niet eens meer of ze leeft. Ik weet haar naam wel maar via intenet en de telefoon gids wordt ik ook niets wijzer. Weert iemand wat ik moet doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2004, 20:22
Not Your Savior
Not Your Savior is offline
allereerst wil ik even kwijt dat ik echt rot voor je vind.

Ik zou verder weinig manieren weten waarop je met je oma in contact kan komen, ken je verder ook geen familieleden van je vaders kant? Mss dat zij je kunnen helpen.

Heel veel succes enzo
Oud 24-02-2004, 20:26
GinaGina
GinaGina is offline
Nee ik heb helmaal gen contact met zijbn kant van de familie, ik heb zlef een snichtje van mijn leeftijd maar die heb ik ook nooit meer gezien . ik voel me ook schuldig ik heb vaak zoiets van ik moet haar NU zoeken want misschien gaat ze binnekort dood en dan voel ik me heel me leven schuldig. ik weet gewoon niet hoe ik haar moet vinden.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 20:29
Not Your Savior
Not Your Savior is offline
Citaat:
GinaGina schreef op 24-02-2004 @ 21:26:
Nee ik heb helmaal gen contact met zijbn kant van de familie, ik heb zlef een snichtje van mijn leeftijd maar die heb ik ook nooit meer gezien . ik voel me ook schuldig ik heb vaak zoiets van ik moet haar NU zoeken want misschien gaat ze binnekort dood en dan voel ik me heel me leven schuldig. ik weet gewoon niet hoe ik haar moet vinden.
Kan ik me voorstellen. Heb je het hier trouwens wel met je moeder over gehad? Mss weet zij een manier om er achter te komen dan, of mss kent zij wel mensen van je vaders kant van de familie...
Oud 24-02-2004, 20:32
mathfreak
mathfreak is offline
Er zijn speciale Internetsites waar je, als je iemand zoekt, een oproepje kunt plaatsen, bijvoorbeeld deze: http://www.uit-het-oog.nl/index.html
Misschien is dit een mogelijke optie voor je.
Oud 24-02-2004, 20:46
GinaGina
GinaGina is offline
Mijn moeder heetf nog al veel nare dingen met mijn Biologische vader mee gemaakt(mishandeling,drugsgebruik ect.) dus ze wil er liever niet over praten. En ik heb nu een leuk gezin met een hele lieve stiefvader die ik ook zie als mijn eige vader. Dus ik ben eigelijk bang dat ik haar kwets door er steeds dingen over te vragen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 20:52
Spanker
Spanker is offline
Citaat:
GinaGina schreef op 24-02-2004 @ 21:46:
Mijn moeder heetf nog al veel nare dingen met mijn Biologische vader mee gemaakt(mishandeling,drugsgebruik ect.) dus ze wil er liever niet over praten. En ik heb nu een leuk gezin met een hele lieve stiefvader die ik ook zie als mijn eige vader. Dus ik ben eigelijk bang dat ik haar kwets door er steeds dingen over te vragen.
ja maar zij kan het best begrijpen dat je je oma wilt bezoeken of wilt spreken, ik denk dat je het een keer met haar erover praat, wat je erover denkt! Het zal wel moeilijk zijn voor je moeder als jij er over begint maar ik denk uiteindelijk dat ze je wil verder helpen.

veel suc6!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 21:12
Quiana
Quiana is offline
Als het kan, probeer dan eens iemand te polsen die het
evt zou weten... Jammer dat het gevoelig ligt ed, en dat
je ws ook niet naar je biologische vader kunt... Maar zijn
er niet nog andere mensen aan wie je het evt zou kunnen
vragen?

En misschien bij het gemeentehuis oid van de stad/het dorp
waar ze woon(t)(de)?
Oud 26-02-2004, 14:54
coopergirl
coopergirl is offline
ikzelf had een paar jaar geleden de intense behoefte om te weten waar mijn biologische familie zich vertoefde (ouders zijn gescheiden en geen contact meer met m'n vader).
Citaat:
Via Inlichtingen Binnenland
0900-8008 (€ 1,30 per gesprek, 1 telefoonnummer opvragen per gesprek)
- als u niet de volledige gegevens hebt of als u met iemand wilt spreken.
Onze medewerker overlegt met u en zoekt het nummer. U hoort het nummer via een computer.
U kunt ook van bedrijven het adres opvragen; u moet dat dan aangeven voordat de medewerker u met de sprekende computer verbindt.
ben ik achter z'n tel. nr gekomen... Misschien dat je op deze wijze je oma's gegevens kunt vinden? Héél veel succes en sterkte!

Weet je hoe je moeder er tegenover staat als je contact met haar zou opnemen? Zoiets kan namelijk wel iets te weeg brengen.

sterkte, meis!
Oud 26-02-2004, 16:04
GinaGina
GinaGina is offline
het enige wat ik van haar weet is haar volledige naam is dat goed genoeg? kan ik dan gewoon bellen? ik hoop dat dit werkt hartstikke bedankt xxx
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 19:16
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
GinaGina schreef op 26-02-2004 @ 17:04:
het enige wat ik van haar weet is haar volledige naam is dat goed genoeg? kan ik dan gewoon bellen? ik hoop dat dit werkt hartstikke bedankt xxx
Ligt eraan welke medewerker je aan de telefoon hebt. De eerste telefoniste zei dat ik de woonplaats ook moest weten... De tweede medewerker daarentegen noemde een rijtje van 15 mensen + nummers op

*wishes you good luck!!!*
Oud 28-02-2004, 14:24
littlegurl
littlegurl is offline
Vervelend voor je!
Heeft je vader ook broers of zussen? Of gewoon vriendin ofzo die jij ook kent, misschien kan je via zo'n persoon in contact komen met je oma.
Maar of je oma nog leeft dat weet ik ook niet, als je vanaf je 10de al niks meer hebt gehoort en daarvoor wel altijd is er denk ik wel een grote kans dat ze er niet meer is.

Sterkte!
Reageren

Regels voor berichten