Advertentie | |
|
![]() |
|
Er zijn speciale Internetsites waar je, als je iemand zoekt, een oproepje kunt plaatsen, bijvoorbeeld deze: http://www.uit-het-oog.nl/index.html
Misschien is dit een mogelijke optie voor je.
|
Mijn moeder heetf nog al veel nare dingen met mijn Biologische vader mee gemaakt(mishandeling,drugsgebruik ect.) dus ze wil er liever niet over praten. En ik heb nu een leuk gezin met een hele lieve stiefvader die ik ook zie als mijn eige vader. Dus ik ben eigelijk bang dat ik haar kwets door er steeds dingen over te vragen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
veel suc6! |
![]() |
|
Als het kan, probeer dan eens iemand te polsen die het
evt zou weten... Jammer dat het gevoelig ligt ed, en dat je ws ook niet naar je biologische vader kunt... Maar zijn er niet nog andere mensen aan wie je het evt zou kunnen vragen? En misschien bij het gemeentehuis oid van de stad/het dorp waar ze woon(t)(de)?
||
ikzelf had een paar jaar geleden de intense behoefte om te weten waar mijn biologische familie zich vertoefde (ouders zijn gescheiden en geen contact meer met m'n vader).
Citaat:
Weet je hoe je moeder er tegenover staat als je contact met haar zou opnemen? Zoiets kan namelijk wel iets te weeg brengen. sterkte, meis!
||
Citaat:
![]() *wishes you good luck!!!*
|
![]() |
Vervelend voor je!
Heeft je vader ook broers of zussen? Of gewoon vriendin ofzo die jij ook kent, misschien kan je via zo'n persoon in contact komen met je oma. Maar of je oma nog leeft dat weet ik ook niet, als je vanaf je 10de al niks meer hebt gehoort en daarvoor wel altijd is er denk ik wel een grote kans dat ze er niet meer is. Sterkte!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |