Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga niet zoeken naar een betekenis die er toevallig in gezien kan worden, maar gevoel dat overkomt is een beetje chagrijnig, meer niet. Een gedicht hoeft natuurlijk geen betekenis te hebben, maar ik heb het liever wel. Anders zou iedere stapel woorden mooi zijn, en zou dichten geen vak zijn, maar gewoon een kwestie van zomaar schrijven. Waar geen inhoud is, is geen herkenning, waar geen herkenning is, raakt niet. Je moet je kunnen verplaatsen in het gedicht vind ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij freestyle gaat het toch vooral om de techniek die je op zo'n snelle manier toch weet toe te passen. Dingen als alliteratie, assonantie en rijm, samen met het ritme, moeten er een prettig geheel van maken. Maar als ik bijvoorbeeld zou staan rappen en het was niet op de maat, het zou niet rijmen en mijn tekst zou ook nog eens nergens op slaan, dan blijft er vrij weinig moois over, toch?.
||
Citaat:
En def p(hoe zeer ik ook een hekel aan zijn stijl heb) rapt toch behoorlijk op de maat ![]() En ik zal eens kijken of het me lukt om iets te maken wat je ook van achter naar voren kunt lezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|