![]() |
||
Citaat:
Alleen nou vraag ik me af wat voor zin het heeft om naar de huisarts te gaan, die kan er toch niets aan doen? (Ok, als het heel vaak voorkomt dan misschien wel) Het enige wat bij mij helpt, is slapen (of iig liggen) in een donkere kamer, overgeven (lucht op ![]() |
![]() |
|
Ik heb zelf ook last van migraine. Ken de verschijnselen die jij noemt. Het komt altijd heel snel opzetten. Vage vlekken voor je ogen. Soms gaan ze bij mij over in sterretjes. Erg irritant. Als dat eindelijk weg is krijg ik knallende koppijn en word vaak ook misselijk. Je hebt dan echt een dag niks meer aan mij. Hmz, ik ben er al geregeld voor bij de dokter geweest en heb er al sinds ik acht was last van. Maar de medicijnen die ik krijg werken nooit.
![]() Migraine is bij veel mensen heel verschillend. Maar altijd vervelend. Ik heb het zelf heel onregelmatig, soms drie keer in een maand en soms een maand niet. Drie keer in een week vind ik erg veel. Ik hoop voor je dat de huisharts je een medicijn kan voorschrijven dat helpt bij jou. Je kan ook eerst kijken of de aanvallen na een periode met stres kwamen en het kan ook te maken hebben met je menstruatie. Niet dat dat bij mij zo is, maar goed. Sterkte ermee!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij heeft een dieet me erg geholpen, ik heb nu vrijwel geen last meer van migraine-aanvallen en ook wat minder van gewone hoofdpijn. Als het niet over gaat, zou ik toch eens langs de huisarts gaan als ik jou was. |
![]() |
|
![]() |
ik heb zoiets ook een keer gehad: hele erge pijn aan een kant van mijn hoofd, vooral aan het oog en iets boven mijn wenkbrauw, ik ben toen naar de huisarts gegaan, die zei inderdaad dat ik migraine had, ik heb toen pilletjes gehad die ik moest nemen als iik het voelde aankomen, die werkte heel goed. het rare is dat de laatste keer dat ik er last van heb gehad 6 maanden geleden is.
|
![]() |
ja, het lijkt er wel op jah
zelf ook... niet zo fijn maar ik weet wel zo´n beetje waar het aan ligt het is allemaal begonnen toen ik de pil ging slikken ![]() maar stress kan inderdaad een aanleiding zijn ofzo bij mij uit het zich dan in vakanties.. ![]() eens was ik langer dan een week uitgeschakeld met elke dag tenminste 1 aanval.. » ik ben nog nooit zo blij geweest dat school weer begon ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Migraine Paulien G | 6 | 20-03-2008 18:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Migraine] Iemand tips/ ervaring mbt medicatie? coopergirl | 44 | 25-10-2005 15:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
migraine Verwijderd | 7 | 17-07-2004 20:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Migraine Dreamerfly | 18 | 08-04-2004 18:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
migraine+aura: ervaringen? Tulpje6 | 22 | 20-11-2003 14:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Migraine *Need Help* | 1 | 04-09-2002 19:54 |