Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ook gebeurt het dat iemand die verantwoordelijk is voor het maken van deze promo's er snel eentje ript. In de ergste gevallen wordt het gestolen uit de studio, maar zodra er een promo uit is kan je er op wedden dat binnen 1 of 2 dagen een cd online staat.
|
Fear Factory, blijft altijd de nummer 1 band hier, dus ik zat echt al tijden te wachten hierop
net Cyberwaste ontvangen van MoP, en dit klinkt toch weer lekker vertrouwd ja! double bass attack, heersch, nummer doet me enigzins denken aan H-K maarre benieuwd naar rest van cd zeg! dit klinkt STUKKEN beter dan Digimortal, nu hopen dat er nog wat goed sample gebruik inzit en ik ben tevreden denk ik
||
Citaat:
![]() ennuh godver zeg, dit klinkt echt vanouds goed. Ik verwachte een afgewaterde nu-metal cd en dan krijg je dit, fucking heersch! ![]()
||
Citaat:
maarre psies zo ja, cd heerscht! blind aanschaffen over 2 maanden
|
Verreck, had ik nog eens niet gezien. Ik vond het al een beetje rare volgorde van nummers. Maar goed, dat krijg je met promos. ff zelf playlistje maken
1. Slave Labor 2. Cyberwaste 3. Act of God 4. Default Judgement 5. Corporate Cloning 6. Archetype 7. Drones 8. Bite The Hand That Bleeds... 9. Bonescraper 10. Undercurrent 11. Human Shields
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ascension en school |
![]() |
|
psies, alhoewel deze toch ook wel een vorm van impact heeft; in de vorm van brute comeback
voor mij voorlopig 3, Demanufacture en Obsolete zijn er bij mij zo ingeburgerd .. die verstoot je niet zomaar even hehe (en Demanufacture al zeker niet). Et vreemde is wel dat ik met SOANM eigenlijk vrij weinig heb (ook al is et erg fijne cd)
|
![]() |
|
|