Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Bekijk resultaten poll: Honden zijn strak
Mee eens. 37 40.22%
Liever ene hond dan een kat. 17 18.48%
Liever een kat dan een hond. 16 17.39%
Katten zijn het leukst 22 23.91%
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2004, 10:18
raziel
raziel is offline
Honden zijn leuker dan katten
Oud 10-02-2004, 12:07
Verwijderd
Honden blaffen, kwijlen en je moet ze uitlaten.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 16:28
korfballer
korfballer is offline
aaan honden heb je veel meer vind ik...gewoon katten mag ik op een of andere manier niet...
Oud 11-02-2004, 12:42
Somebody Special
Somebody Special is offline
Eens!

Wij hebben een lekker eigenwijs Beagletje en ik zou haar voor geen goud meer willen missen!!
Oud 11-02-2004, 12:57
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Een hond is absoluut leuker dan een kat. Dat vindt ik echter ook omdat katten eigenwijze kutbeesten zijn die niets anders kunnen dan keihard gillen als ze krols zijn. Daarnaast vind ik honden best leuk, maar dan moeten ze wel goed opgevoed zijn. Verder vind ik poedels en kleine keffertjes dan weer niet erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 16:19
MoonWolf
MoonWolf is offline
Liever ene hond dan een kat.

Allebei heeft zn voordelen en zn nadelen. Maar mn voorkeur gaat uit naar honden. Al hebben die meer zorg nodig (uitlaten, en qua kosten zit je volgens mij ook hoger).
Met een kat kan je toch minder voor mn gevoel, het is een beetje die behalve voedsel niet echt afhankelijk is, die een heel eigen leven heeft en vaak niet van plan is echt goed te luisteren.
Oud 11-02-2004, 16:48
Verwijderd
Katten ownen honden.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 21:33
Dolores
Dolores is offline
Katten zijn het leukst
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 19:45
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Happydeath schreef op 11-02-2004 @ 13:57:
Dat vindt ik echter ook omdat katten eigenwijze kutbeesten zijn die niets anders kunnen dan keihard gillen als ze krols zijn.
En katers kunnen zeker niks...

Ik vind katten juist leuk omdat ze zo eigenwijs zijn. De poes die we nu hebben ook: stronteigenwijs en volledig onvoorspelbaar. De ene keer is ze zo lui als wat en kun je haar overal aaien, de andere keer hoef je maar in de buurt te komen en je loopt een paar flinke schrammen op.

En ze is gek op komkommer en worteltjessap.

Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 22:56.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 20:16
Verwijderd
Liever een kat dan een hond, vroeger vond ik honden helemaal het einde en wilde ik er zelf ook een maar de laatste tijd vind ik katten toch wel liever .
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 23:37
Gatara
Gatara is offline
honden zijn maar katten zijn lekker makkelijk
Oud 12-02-2004, 23:58
Verwijderd
Honden zijn echte vrienden van de mens, katten zijn afstandelijke kut beesten om het maar eens wat grof te formuleren.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 12:36
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Nebula schreef op 12-02-2004 @ 20:45:
En ze is gek op komkommer en worteltjessap.
En vandaag lust ze ineens sinaasappelsap
Vaag beest....
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 13-02-2004 @ 00:58:
Honden zijn echte vrienden van de mens, katten zijn afstandelijke kut beesten om het maar eens wat grof te formuleren.
Jij hebt mijn kat nog nooit gezien. De grootste knuffelslet op deze aardbol.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 15:49
Q
Q is offline
Katten zijn liever, knuffeliger. Een hond ligt altijd in de weg. Een hond springt tegen je op als je binnen komt (zo irritant) een kat wacht gewoon even en die komt gewoon lief bij je zitten als die zin heeft een hond dringt op, die gaat dan expres tegen je benen zitten. Een hond blaft keihard en die hoor ik vaker dan een kat. Maar wat ik wel vind is dat ze beide evenveel stinken. Daarom zou ik geen huisdier willen, misschien n vogeltje die stinken nie

En honden altijd uitlaten, precies op het moment dat je geen zin hebt.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 18:12
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Q schreef op 13-02-2004 @ 16:49:
Maar wat ik wel vind is dat ze beide evenveel stinken.

Ik weet niet hoe je daar bij komt maar honden ruiken over het algemeen veel sterker dan katten. Als je in een huis komt waar een hond wordt gehouden ruik je dat vrijwel meteen. In huishoudens met een kat niet (of je moet wel een hele sterke neus/hele vieze kat hebben.) Katten kunnen zichzelf over het algemeen beter onderhouden dan honden.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 18:18
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
korfballer schreef op 10-02-2004 @ 17:28:
aaan honden heb je veel meer vind ik...gewoon katten mag ik op een of andere manier niet...
Oud 13-02-2004, 18:19
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Een hond is veel vriendelijker, een kat die doet altijd zo pissed en chagrijnig.

Katten zijn kutbeesten vind ik
Oud 13-02-2004, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Nebula schreef op 13-02-2004 @ 19:12:

Ik weet niet hoe je daar bij komt maar honden ruiken over het algemeen veel sterker dan katten. Als je in een huis komt waar een hond wordt gehouden ruik je dat vrijwel meteen. In huishoudens met een kat niet (of je moet wel een hele sterke neus/hele vieze kat hebben.) Katten kunnen zichzelf over het algemeen beter onderhouden dan honden.
Ik vind altijd het tegenovergestelde, maar misschien ligt het eraan dat ik een honden geur gewend ben
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 13-02-2004 @ 16:49:
Katten zijn liever, knuffeliger. Een hond ligt altijd in de weg. Een hond springt tegen je op als je binnen komt (zo irritant) een kat wacht gewoon even en die komt gewoon lief bij je zitten als die zin heeft een hond dringt op, die gaat dan expres tegen je benen zitten. Een hond blaft keihard en die hoor ik vaker dan een kat. Maar wat ik wel vind is dat ze beide evenveel stinken. Daarom zou ik geen huisdier willen, misschien n vogeltje die stinken nie

En honden altijd uitlaten, precies op het moment dat je geen zin hebt.
Een kat komt sneaky aansluipen en springt dan onverwachts op je schoot, en als je hem eraf wilt zetten dan zet ie zn nagels in je benen, ja, meerdere keren meegemaakt

Verder dringt een hond zich niet op, maar toont zn liefde, terwijl een kat je volledig negeert.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 20:44
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 13-02-2004 @ 21:39:
Een kat komt sneaky aansluipen en springt dan onverwachts op je schoot, en als je hem eraf wilt zetten dan zet ie zn nagels in je benen, ja, meerdere keren meegemaakt
......
Dat is de zogenaamde 'schootkat'. Lang niet alle katten zijn schootkatten.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 13:23
Q
Q is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 13-02-2004 @ 21:39:

Verder dringt een hond zich niet op, maar toont zn liefde, terwijl een kat je volledig negeert.
Ligt eigenlijk allemaal maar net aan het beesie De ene hond die verscheurt je levend net als die ene kat die je open haalt. Maar als je in beide gevallen uitgaat van een lieve hond en een lieve kat dan zijn ze toch allebei even lief/gaaf. Toch

Ik ken een kat die komt ook vrolijk naar je toe gehuppeld als je aan komt lopen en doet echt niemand kwaad ook al lopen de 8 jarige meisjes uit de buurt hem op te tillen alsof ut een rugzak is.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 13:19
Verwijderd
katten zijn het leukst (duh)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 18:03
niña
niña is offline
honden zijn leuker
katten zitten snachts buiten, maken een takkelawaai, vernielen de tuin en komen dan nog om een aai vragen..
Oud 23-02-2004, 21:43
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Nina schreef op 17-02-2004 @ 19:03:
honden zijn leuker
katten zitten snachts buiten, maken een takkelawaai, vernielen de tuin en komen dan nog om een aai vragen..
Fantastisch toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2004, 19:47
Lionheart
Liever een kat dan een hond.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:30
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 13-02-2004 @ 00:58:
Kom dan vooral niet op het topic in De kantine: 'Zou je voor een miljoen euro'...

Honden zijn veel leuker dan katten.

Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 12:32.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:53
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Nee, ik vind honden eng.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 16:58
Linda
Linda is offline
Honden zijn leuke beesten, alleen is het jammer dat je ze moet uitlaten. Geef me daarom maar liever een kat hoor. Die laat zich zelf uit.
Oud 09-03-2004, 17:55
Cruz
Cruz is offline
Helemaal mee eens
Oud 09-03-2004, 18:58
Kapee
Kapee is offline
Honden zijn trouw aan hun baasje (roedel), wat er ook gebeurt. Katten zijn trouw aan degene die hun voert. Dat zegt genoeg vind ik...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:23
Verwijderd
mee eens.. kan namelijk niet zeggen dat ik een kat boven een hond verkies of andersom
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Nebula schreef op 13-02-2004 @ 13:36:
En vandaag lust ze ineens sinaasappelsap
Vaag beest....
Valt mee . Mijn kat is dolll op doperwtjes sap, of sperzieboontjes. Kopje groentensoep slaat ze ook niet af .

Anyway, ik vind katten leuker. Heerlijk, lekker onvoorspelbaar, maken je aan het lachen met achterlijke acties, je moet er een beetje moeite voor doen wil zo'n beestje je wat liefde teruggeven... EN je hoeft niet in sneeuwstormen, hagelbuien en regenstromen dat beest gaan uitlaten . Maar ik ben ook heel erg dol op m'n hondje hoor . Die is gewoon ALTIJD knuffelbaar, m'n kat is dat alleen op momenten dat het eigenlijk net ff niet uit komt (je bent aan het koken, je wil net opstaan en ze wil PERSÉ op je schoot zitten, je geliefde wilde eigenlijk op je schoot zitten, op je schoot zitten als je net een allergie-aanval hebt, u name it).

En katten leven over het algemeen wat langer, dus je hebt er wat langer plezier van .
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 14:01
SounD
SounD is offline
Ik ben dol op poesjes

SounD
Oud 11-03-2004, 21:12
Fenji
Fenji is offline
ik houd van allebei, ik heb 2 katten en een hond
Oud 12-03-2004, 16:07
appelsientje
appelsientje is offline
zeker weten
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 18:10
Souris
Souris is offline
Katten zijn het leukst
Oud 13-03-2004, 10:20
Verwijderd
Ik heb een gruwelijke schijthekel aan honden en ben kattenmens pur sang.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 11:22
Fleurop
Fleurop is offline
katten, absoluut.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 20:34
Mexx_M
Mexx_M is offline
Lastige.. ik vind dat dat verschilt per hond en per kat.

Ik heb twee honden en een kat. En die kat is ook superlief en super aanhankelijk. Maar aan een hond heb je vaak meer, die zijn meer baasgericht zeg maar...
Maar dat is mijn kat ook.. Lastig
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 10:44
Donald Duck
Donald Duck is offline
Een hond en een kat is natuurlijk het allerleukst maar als ik voor de honden moet kiezen, kies ik de Corgi denk ik.
Die slaat je servies tenminste niet van je tafel af en is heel erg trouw aan het baasje. (Over het algemeen dan)
Oud 18-03-2004, 18:23
elledc
elledc is offline
Geef mij maar een hond, een hond is trouw en gehoorzaamt, affectievol en soms wel intelligent. Alleszins intelligenter dan rotkatten, ik haat katten, net als mijn hond
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 17:47
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 18-03-2004 @ 19:23:
Geef mij maar een hond, een hond is trouw en gehoorzaamt, affectievol en soms wel intelligent. Alleszins intelligenter dan rotkatten, ik haat katten, net als mijn hond
honden dan bij mij maar verder klopt het helemaal.
Reageren

Regels voor berichten