|
|
Bekijk resultaten poll: Honden zijn strak | |||
Mee eens. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
37 | 40.22% |
Liever ene hond dan een kat. |
17 | 18.48% |
Liever een kat dan een hond. |
16 | 17.39% |
Katten zijn het leukst |
22 | 23.91% |
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Katten zijn liever, knuffeliger. Een hond ligt altijd in de weg. Een hond springt tegen je op als je binnen komt (zo irritant) een kat wacht gewoon even en die komt gewoon lief bij je zitten als die zin heeft
![]() ![]() En honden altijd uitlaten, precies op het moment dat je geen zin hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik weet niet hoe je daar bij komt maar honden ruiken over het algemeen veel sterker dan katten. Als je in een huis komt waar een hond wordt gehouden ruik je dat vrijwel meteen. In huishoudens met een kat niet (of je moet wel een hele sterke neus/hele vieze kat hebben.) Katten kunnen zichzelf over het algemeen beter onderhouden dan honden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder dringt een hond zich niet op, maar toont zn liefde, terwijl een kat je volledig negeert. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Dat is de zogenaamde 'schootkat'. Lang niet alle katten zijn schootkatten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ken een kat die komt ook vrolijk naar je toe gehuppeld als je aan komt lopen en doet echt niemand kwaad ook al lopen de 8 jarige meisjes uit de buurt hem op te tillen alsof ut een rugzak is. |
![]() |
||
Citaat:
Honden zijn veel leuker dan katten.
Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 12:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Anyway, ik vind katten leuker. Heerlijk, lekker onvoorspelbaar, maken je aan het lachen met achterlijke acties, je moet er een beetje moeite voor doen wil zo'n beestje je wat liefde teruggeven... EN je hoeft niet in sneeuwstormen, hagelbuien en regenstromen dat beest gaan uitlaten ![]() ![]() En katten leven over het algemeen wat langer, dus je hebt er wat langer plezier van ![]() |
![]() |
|
Een hond en een kat is natuurlijk het allerleukst maar als ik voor de honden moet kiezen, kies ik de Corgi denk ik.
Die slaat je servies tenminste niet van je tafel af en is heel erg trouw aan het baasje. (Over het algemeen dan)
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi deemoedig pijpen #1869 Abby. | 500 | 22-05-2016 21:19 | |
Flora & Fauna |