Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2004, 15:32
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
oke ik schrijf dit niet voor mijzelf (gelukkig), het gaat om mijn nichtje, 2 jaar geleden heb ik haar voorgesteld aan een goede vriend van mij, van het 1 kwam het ander en ze kregen dus een relatie.

Sinds een half jaar ging het al nietzo lekker, hij had het "zogenaamd" erg druk op zijn werk altijd en kon daarom niet naar haar toekomen, ook loog hij verschillende keren om eronderuit te komen om haar op te halen ect. ook op de vakantie kreeg ik de slagzin te horen "ja,eddy we zijn op vakantie ,dus je weet het wel he )

*damn waarom heb ik er nooit wat van gezegd,voel me zo schuldig tegenover haar... *

afgelopen dinsdag heeft hij het uitgemaakt omdat mijn ex intresse in hem toonde.. hij heeft de hele week bij haar thuis gezeten,bij haar geslapen ect. terwijl hij tegen mijn nichtje heeft gezegd dat hij moest werken. hij beweerd dat hij te scheiterig is geweest om het uit te maken en dat hij nogsteeds van haar houd en dat hij haar geen pijn wilt doen. (terwijl hij altijd "de man" is met zijn grote bek)

Nu gaat mijn Ex en die vriend van mij aanstaande dinsdag op vakantie, 8 dagen naar turkije ( dat doe je toch gvd niet? na 2 jaar om iemand "gegeven" te hebben??") het lullige is, ik weet het,mijn nichtje niet.. ik heb het via via t horen gekregen.. wat moet ik nu doen? vertellen? haar hart nog harder breken dan dat het nu al is? (want ze is er echt kapot van. niet eten.niet slapen..bladiebla)mijn hand boven zijn kop houden en zorgen dat onze vriendschap niet aangetast word? Ik vind het echt een lul... maar toch? ik ben niet iemand die graag stookt..

iemand tips, alvast bedankt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2004, 15:35
Verwijderd
Wat een rotsituatie... Het beste wat ik momenteel kan verzinnen is je nichtje zoveel mogelijk troosten en dus vooral verzwijgen dat haar ex op vakantie gaat met jouw ex. Verder zou ik zelf nooit met dat soort jongens om gaan en dus zo'n vriend niet meer beschouwen als vriend.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 15:45
Verwijderd
zorg iig dat je die goede vriend van jou laat merken dat je boos op hem bent, dat hij je nichtje zo heeft laten vallen etc

veel meer kan ik er niet van maken, echt een kutsituatie, maar die vriend is echt een lul
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 16:06
Gothic
Gothic is offline
Niet vertellen. Ze zal zich er alleen maar rotter door voelen. Verder heb jij het ook maar via via gehoord.
Oud 23-02-2004, 16:07
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
het is altijd iemand geweest die lult over zijn vrienden en ze het liefst onder bepaalde gezellschap de grond in trapt. mijn vrienden accepteren hem, dus doe ik dat ook.. want anders krijg je van die ontloop acties en daar heb ik geen zin in. dat is hij niet waard.

Ik weet niet waarom ik het eigenlijk zou verzwijgen... ik weet dat ik hem daar waarnschijnlijk erg boos mee maakt, maargoed... hij moet niet denken dat hij er zo snel mee weg kan komen. (zoals hij altijd doet)... ik ben niet iemand die graag zijn kop in het zand steekt...

aan de andere kant ik ben wel een derde in dit verhaal, in principe niet echt mijn pakkie aan.. toen ik het moeilijk had, was mijn nichtje er ook niet voor mij evenals die ex of die vriend.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 16:08
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-02-2004 @ 17:06:
Niet vertellen. Ze zal zich er alleen maar rotter door voelen. Verder heb jij het ook maar via via gehoord.
maar het is wel 100% zeker zo, en hoe zal zij zich voelen als hij vanaf dinsdag 8 dagen zijn foon nietmeer opneemt? hoe zal zij zich voelen als ze er eventueel later achter komt dat ik en de rest van mijn vrienden dit al wisten maar dit verzwegen hebben?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 16:08
Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik hoop niet dat ik die vriend van jou ooit tegen zal komen..

maar goed, nee, niet vertellen aan je nichtje.
jij hebt het tenslotte ook maar via via gehoord, dus had het ook net zo goed niet kunnen weten.
Troost haar en laat die vriend van je merken dat je zo niet met iemand om hoort te gaan. niet omdat het je nichtje is, maar omdat het gewoon bijna onmenselijk is (om dat woord maar eens te gebruiken)...

Succes en sterkte

Charlotte
Oud 23-02-2004, 16:09
Verwijderd
Die gast is gewoon een eikel, ik kan begrijpen dat vriendschap niet zo makkelijk is uit te wissen, maar hij houdt ook volkomen geen rekening met jou. Als hij een vriend was, zou hij jou niet zo de moeilijkheden in duwen. Een hand boven zijn hoofd houden zou ik iig niet meer doen en laat hem gerust merken dat je kwaad bent en dat je hem een enorme eikel vindt. Je stookt helemaal niet, jouw vriend is begonnen met stoken door jou in een lastig parket tov jouw nichtje te brengen.
Ik zou het wel tegen je nicht vertellen, het is klote en zulke dingen doen altijd pijn, maar ze kan t beter van jou horen, jij geeft om haar en zult haar niet willen kwetsen. Iemand die er niet bij stilstaat en het haar tussen neus en lippen door zou vertellen, zou haar heel veel pijn kunnen doen terwijl hij dat niet eens beseft. En wat als ze erachter komt en weet dat jij het wist en niet hebt verteld, ik weet niet hoe zij zal reageren, maar zelf zou ik wel zoiets hebben van waarom heb je t me gvd niet verteld.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 18:46
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Heej,

In jouw plaats, zou ik het wel aan me nichtje vertellen.
Ten eerste omdat er al zolang met haar gespeelt wordt, ten tweede omdat zij degene is die eerlijk is.
Ze houdt van die jongen en hij speelt met haar. Natuurlijk is hij jouw vriend (en na mij inziens niet echt een toffe, want een echte vriend zet je niet in zo een positie) en misschien wordt ie ook wel pissed op je, maar als hij een beetje heldere gozer is, dan begrijpt hij het wel.
Begrijpt hij niet dat je het gezegt hebt dan is het ook geen goede vriend..

HEt is zoals eerder gezegt.. beter als je nichtje het van jou hoord, die haar kent en het niet tussen neus en lippen door zegt, want anders doet het nóg meer pijn, als zelfs haar eigen neef tegen haar liegt..
Oud 23-02-2004, 18:52
Verwijderd
Wel vertellen, je geeft zelf al aan wat voor loser het eigenlijk ook is, je nichtje zal er toch wel achterkomen, en dan lijkt het me beter als ze jou heeft om op terug te vallen, en te troosten.

Over je vriendengroep hoef je je niet druk te maken, uit je tekst maak ik op dat hij de minst gewaardeerde is, als jej jouw kant van het verhaal vertelt, lijkt het me sterk dat ze je verwijten dat je stookt.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 18:53
Verwijderd
Als ik dat meisje was zou ik liever niet weten dat hij nu op vakantie is met iemand anders, dat zou me alleen maar NOG verdrietiger maken.

Ik vind het echt een K*t streek van die vriend van je zeg, maar goed daar kan jij verder niks aan doen natuurlijk.

Jij weet het officieel ook niet, en dus hoef je haar niks te vertellen. Van de andere kant snap ik het ook wel weer dat jij het haar wel wil vertellen omdat je je daartoe verplicht voelt, mwah lastig dus...

Maar toch zou ik het denk ik niet vertellen, of het moet zo uitkomen...

Jij moet je vooral niet schuldig voelen, omdat jij hier verder natuurlijk niks mee te maken hebt, en er niks aan kan doen dat jou vriend zou met haar om gegaan is.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 23-02-2004 @ 19:53:
Als ik dat meisje was zou ik liever niet weten dat hij nu op vakantie is met iemand anders, dat zou me alleen maar NOG verdrietiger maken.
Maar als ze hoort wat voor sukkel hij werkelijk is, raakt ze misschien sneller over hem heen. Er is niets ergers dan een gewoon meisje dat achter zo'n verschrikkelijke loser aanloopt.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 23-02-2004 @ 20:40:
Maar als ze hoort wat voor sukkel hij werkelijk is, raakt ze misschien sneller over hem heen. Er is niets ergers dan een gewoon meisje dat achter zo'n verschrikkelijke loser aanloopt.
Ja dat is waar, maar ik zou het op zo'n moment toch niet kunnen inzien dat het een sukkel is... later waarschijnlijk wel.

Maar ja mss is het wel beter om te vertellen, ik weet het eigenlijk niet, alleen ik zou het denk ik niet prettig vinden.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 20:02
marlies
marlies is offline
Dwing jouw vriend het haar te vertellen. Dreig dat jij het anders vertelt.

Als hij het binnen zoveel tijd nog niet gedaan hebt, dan moet jij het doen.

en trouwens, geen vrienden meer zijn met die jongen.
Reageren

Regels voor berichten