Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik hoop niet dat ik die vriend van jou ooit tegen zal komen..
maar goed, nee, niet vertellen aan je nichtje. jij hebt het tenslotte ook maar via via gehoord, dus had het ook net zo goed niet kunnen weten. Troost haar en laat die vriend van je merken dat je zo niet met iemand om hoort te gaan. niet omdat het je nichtje is, maar omdat het gewoon bijna onmenselijk is (om dat woord maar eens te gebruiken)... Succes en sterkte Charlotte
|
Verwijderd
|
Die gast is gewoon een eikel, ik kan begrijpen dat vriendschap niet zo makkelijk is uit te wissen, maar hij houdt ook volkomen geen rekening met jou. Als hij een vriend was, zou hij jou niet zo de moeilijkheden in duwen. Een hand boven zijn hoofd houden zou ik iig niet meer doen en laat hem gerust merken dat je kwaad bent en dat je hem een enorme eikel vindt. Je stookt helemaal niet, jouw vriend is begonnen met stoken door jou in een lastig parket tov jouw nichtje te brengen.
Ik zou het wel tegen je nicht vertellen, het is klote en zulke dingen doen altijd pijn, maar ze kan t beter van jou horen, jij geeft om haar en zult haar niet willen kwetsen. Iemand die er niet bij stilstaat en het haar tussen neus en lippen door zou vertellen, zou haar heel veel pijn kunnen doen terwijl hij dat niet eens beseft. En wat als ze erachter komt en weet dat jij het wist en niet hebt verteld, ik weet niet hoe zij zal reageren, maar zelf zou ik wel zoiets hebben van waarom heb je t me gvd niet verteld. |
![]() |
|
![]() |
Heej,
In jouw plaats, zou ik het wel aan me nichtje vertellen. Ten eerste omdat er al zolang met haar gespeelt wordt, ten tweede omdat zij degene is die eerlijk is. Ze houdt van die jongen en hij speelt met haar. Natuurlijk is hij jouw vriend (en na mij inziens niet echt een toffe, want een echte vriend zet je niet in zo een positie) en misschien wordt ie ook wel pissed op je, maar als hij een beetje heldere gozer is, dan begrijpt hij het wel. Begrijpt hij niet dat je het gezegt hebt dan is het ook geen goede vriend.. HEt is zoals eerder gezegt.. beter als je nichtje het van jou hoord, die haar kent en het niet tussen neus en lippen door zegt, want anders doet het nóg meer pijn, als zelfs haar eigen neef tegen haar liegt..
|
Verwijderd
|
Wel vertellen, je geeft zelf al aan wat voor loser het eigenlijk ook is, je nichtje zal er toch wel achterkomen, en dan lijkt het me beter als ze jou heeft om op terug te vallen, en te troosten.
Over je vriendengroep hoef je je niet druk te maken, uit je tekst maak ik op dat hij de minst gewaardeerde is, als jej jouw kant van het verhaal vertelt, lijkt het me sterk dat ze je verwijten dat je stookt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik dat meisje was zou ik liever niet weten dat hij nu op vakantie is met iemand anders, dat zou me alleen maar NOG verdrietiger maken.
Ik vind het echt een K*t streek van die vriend van je zeg, maar goed daar kan jij verder niks aan doen natuurlijk. Jij weet het officieel ook niet, en dus hoef je haar niks te vertellen. Van de andere kant snap ik het ook wel weer dat jij het haar wel wil vertellen omdat je je daartoe verplicht voelt, mwah lastig dus... Maar toch zou ik het denk ik niet vertellen, of het moet zo uitkomen... Jij moet je vooral niet schuldig voelen, omdat jij hier verder natuurlijk niks mee te maken hebt, en er niks aan kan doen dat jou vriend zou met haar om gegaan is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja mss is het wel beter om te vertellen, ik weet het eigenlijk niet, alleen ik zou het denk ik niet prettig vinden. |
![]() |
|
Dwing jouw vriend het haar te vertellen. Dreig dat jij het anders vertelt.
Als hij het binnen zoveel tijd nog niet gedaan hebt, dan moet jij het doen. en trouwens, geen vrienden meer zijn met die jongen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
het is uit maar wil de terug:) tikmaarwat | 11 | 14-07-2004 22:58 | |
Liefde & Relatie |
het is uit.. tikmaarwat | 38 | 12-07-2004 21:51 | |
Liefde & Relatie |