Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2003, 07:11
Some
Some is offline
Het is uit tussen me vriendin en mij. Het ging gewoon niet meer na bijna 7 maanden en we hadden de laatste tijd steeds vaker ruzie. Af en toe zeiden we nog tegen elkaar "We proberen het" maar dat werkt dus niet. We kregen vaak ruzies om de kleinste dingen en zeker omdat wij een botsend karakter hadden. Dit is misschien wel het beste voor ons beide want af en toe vroegen we ons af of we nog wel genoeg van elkaar hielden en dat is ook nooit goed in een relatie. Hoe moet het dan als je langer met elkaar hebt. We zijn nog wel gewoon 'vrienden' maar ik vind dit verdriet wel heel moeilijk te verwerken net als me ex dus... Ze zij wel van dat ik op haar verjaardag mag komen (over 3 weken) en misschien eens af kunnen spreken om uit te gaan maarja ik weet niet of ik dat wel wil. Dat is alleen maar moeilijk voor ons beide denk ik. Of wat vinden jullie??

En hoe verwerken jullie je verdriet?? ..........................
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2003, 08:31
MoonWolf
MoonWolf is offline
Wat ontzettend vervelend. Een relatie die stopt is nooit leuk.

En over een keer samen uit gaan zou ik nog maar even nadenken, iedereen verwerkt het natuurlijk anders. Maar ik denk dat je eerst echt eventjes een maandje of meer geen contact meer met dr moet hebben. Altans dat zou ik doen, omdat het anders te pijnlijk is. Maar dat moet je zelf even kijken wat het fijnste voelt.

Verder verwerk ik mn verdriet door in het begin gewoon ontzettend veel te huilen en gewoon verdrietig zijn, gewoon het gevoel toelaten. Het er met mensen over hebben. En gewoon echt eventjes zielig zijn. En dan zal het vanzelf wel minder worden, al kan het natuurlijk eventjes duren.

Maar vergeet niet dat het zo beter is, want als je dat uit t oog verliest wordt het nog zwaarder.

Succes!
Oud 20-09-2003, 09:24
miekmuis
miekmuis is offline
Tsjah het is nu ongeveer een maand uit tussen mij en mijn ex.
We hadden bijna een jaar wat, maar het werkte ook bij ons gewoon niet meer. We hielden wel contact. We msnden nog dagelijks, belden nog elke avond voor het slapen gaan. Maar dat werkt dus gewoon niet. Op die manier kom je nooit over elkaar heen.
Ik heb nu het contact even verbroken, hem gezegd dat ik tijd voor mezelf nodig heb. Ook al wil hij dat niet toegeven, ik weet dat het voor ons allebei het beste is zo. En over een tijdje kunnen we misschien weer met elkaar omgaan als gewone vrienden.
Verder heb ik trouwens toen het net uit was veel gehuild en veel afleiding gezocht. Ik denk dat dat het beste is om het echt te verwerken.

Succes!
Oud 20-09-2003, 09:35
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hej Some, wat k*t voor je! Heel veel sterkte, ik hoop dat je de beste keuze voor jezelf maakt met t oog op contact houden!

Toen het uit ging met mijn ex, we hebben 11 maanden wat gehad, heb ik volgens mij de hele wereld bijelkaar gejankt!Ik had t zelf uitgemaakt, maar een relatie verbreken is nooit leuk!
Ik heb, net als de rest, mijn verdriet gewoon laten gaan, huilen tot ik niet meer kon en er veel over praten helpt echt!
Wees niet bang om je verdriet te tonen, meestal kan iemand dit niet alleen verwerken!

Heel veel sterkte!
Oud 20-09-2003, 09:54
Some
Some is offline
Dank je wel voor jullie reacties. Ja huilen doe ik wel moet ik toegeven. Steeds weer als ik er met iemand over praat krijg ik een brok in me keel. Iedereen vraagt waarom het uit is gegaan natuurlijk en dat is ook zo moeilijk.
Verder zoek ik veel afleiding en iemand om tegen te praten. En eigenlijk om tegen te janken maar dat wil ik liever niet laten merken. Alhoewel dat meestal niet echt lukt

Ik houd wel contact met me ex via msn als ze erop zit. Maar of ik verder nog afspreekt zoals dr verjaardag of iets anders dat denk ik niet. Denk dat dan me gevoelens weer komen als ik er dalijk eindelijk een beetje overheen bent. Hmm me zus (die altijd voor me klaar staat) en me regelmatig heen en weer bracht belde net. Moeilijk hoor om je dan taai te houden en dan ben ik over het ergste al heen ...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:54
Verwijderd
Als het net uit is is het altijd heel moeilijk om elkaar weer te zien omdat je eigenlijk nog heel dicht bij elkaar staat maar ineens op een andere manier met elkaar om 'moet' gaan.

Ik denk dat het wel verstandig is om even weinig tot geen contact met haar te hebben. Even de ruimte om los te komen van elkaar, misschien dat een vriendschap dan later weer mogelijk is.

Laat je verder gewoon lekker gaan bij je zus en laat je door haar troosten, soms kan dat gewoon even heerlijk zijn
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:58
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Some schreef op 20-09-2003 @ 08:11:
En hoe verwerken jullie je verdriet?? ..........................
gewoon afleiding zoeken alles wat afleid is goed
behalve jezelf zo snel mogelijk op andere meisjes storten want dat werkt uiteindelijk averechts
Oud 20-09-2003, 12:22
Loezzel
Loezzel is offline
Als jij je er niet lekker bij voelt om met haar uit te gaan als gewone vrienden omdat je toch nog wel wat voor haar voelt wellicht, moet je dat gewoon niet doen.
Het is heel normaal dat je eerst de tijd nodig hebt om je verdriet te verwerken. En meestal is de beste remedie om elkaar eventjes een tijdje helemaal niet te zien, helemaal geen contact met elkaar te hebben...
Ik wens je veel sterkte met je verdriet. En klamp je vast aan de gedachte dat het binnenkort weer een stuk beter met je zal gaan.
Reageren

Regels voor berichten