Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2004, 13:32
johnbiezen
johnbiezen is offline
Hoi Dames,

Ik als jongen masturbeer regelmatig en fantaseer dan bijna altijd over meisjes uit mijn omgeving. Zoals meisjes waar ik dan wel eens mee praat op school of gewoon normale vriendinnen.

Maar als jullie (meisjes) masturberen, denken jullie dan ook aan bekende (jongens waar je wel eens mee praat) of aan jongens op school uit je klas. Dus NIET aan je vriend en/of fantasiejongens/celebs...

dAar ben ik benieuwd naar omdat ik (als jongen) nooit fantaseer over mijn vriendin en over bekende Nederlanders maar altijd over meisjes uit mijn 'omgeving' (school, straat, sport) etc..

Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 14:20.
Oud 23-02-2004, 14:11
Midget
Midget is offline
ik denk aan mijn vriendin
Oud 23-02-2004, 15:54
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik denk meestal aan mn vriend..
en soms fantaseer ik over plaatsen ofzow maar mijn vriend komt er altijd in voor..

Eigelijk nooit anderen.. wel voordat we wat hadden.
Oud 23-02-2004, 16:20
Verwijderd
Ik denk aan m'n vriend, vrijwel altijd, en soms over iemand die niet bestaat. Als ik geen vriend heb, dan denk ik meestal aan mensen die niet daadwerkelijk bestaan en soms over een aantrekkelijke jongen die ik ken. Nooit over mensen die beroemd zijn, dat is te onrealistisch.
Oud 23-02-2004, 16:42
Verwijderd
iig nooit aan mensen die ik ken
Oud 23-02-2004, 17:33
Erbenda
Erbenda is offline
Ik denk aan mijn vriend, eigenlijk altijd. Als ik geen vriend heb denk ik aan een leuke jongen die ik ken. Aan beroemde mensen denk ik nooit, omdat deze 'te ver' van me af staan.
Oud 23-02-2004, 17:49
antispleen~*
antispleen~* is offline
hmm.. ik denk eigenlijk nooit aan iemand.. ook geen imaginair iemand.. Had ik het laatst met mijn beste vriendin over en die vond het nogal apart, omdat zij wel altijd aan iemand denkt..
Maar ik concentreer me gewoon op het gevoel ofzo, ik probéér wel eens aan een jongen te denken om te kijken of het dan ook lukt, maar dan kom ik echt nooit klaar. hihi
hebben anderen dat ook?
Oud 23-02-2004, 18:05
nemo12
nemo12 is offline
hoe masturbeert een meisje of vrouw eigenlijk
Oud 23-02-2004, 18:11
Martin
Martin is offline
Citaat:
nemo12 schreef op 23-02-2004 @ 19:05:
Men neme bij voorkeur een volledige hand en perst deze met alle geweld in het vrouwelijke geslachtsorgaan. Na enkele felle stoten komt zij klaar en is het orgasme een feit...

Damn, krijgen ze op school tegenwoordig geen voorlichting meer?

Maar goed: rechtstreeks van Sekswoordenboek.nl:

Citaat:
Hoe vinger je jezelf? Pic

· Streel je clitoris of het gebied eromheen.
· Laat je hele lichaam meedoen. Span en ontspan je bekkenbodemspieren. Beweeg je bekken op en neer. Span en ontspan je bil-, buik- en beenspieren. Streel dus niet alleen je vulva, maar beweeg je lichaam en ontdek zo wat lekker voelt.
· Zorg dat je in een seksuele stemming bent.

Houding en technieken

De meeste meiden masturberen liggend op hun rug. Maar je kunt ook op je buik of zij gaan liggen, of zelfs zitten of staan. Ontdek wat jij prettig vindt.
· Je kunt het met je benen wijd doen, maar je kunt ze ook dicht bij elkaar houden of over elkaar slaan. Experimenteer hiermee.
· In plaats van je vingers kun je ook een waterstraal of vibrator gebruiken.
· Sommige meisjes strelen zichzelf niet, maar bewegen hun vulva ergens tegenaan, bijvoorbeeld een matras of een kussen dat ze tussen hun benen klemmen.
· Bij het masturberen kun je tegelijkertijd één of meer vingers of een dildo in en uit je vagina laten glijden.

Trucs om een orgasme te krijgen
Een paar trucs om een orgasme te krijgen:
· Neem genoeg tijd. Sommige meiden komen in een paar minuten klaar, maar het kan ook langer dan 20 minuten duren.
· Ben je eenmaal erg opgewonden, verander dan niet van ritme. Als je steeds weer wat anders doet, zakt je opwinding en sta je weer een paar treden lager op de ladder.
· Concentreer je als je tegen je orgasme aanzit. Dit kun je bijvoorbeeld doen door te fantaseren of je aandacht te richten op het gevoel tussen je benen.
· Doe alsof je een orgasme hebt. Als je een beetje toneel speelt, laat je je makkelijker gaan. Het spel verandert dan in realiteit.
· Blijf jezelf tijdens het orgasme strelen

Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 18:14.
Oud 23-02-2004, 18:18
Verwijderd
ik denk aan jimmy
Oud 23-02-2004, 18:20
konflict
konflict is offline
Citaat:
Rogue schreef op 23-02-2004 @ 19:18:
ik denk aan jimmy
Oud 24-02-2004, 11:07
johnbiezen
johnbiezen is offline
Graag ontopic blijven, en ik stel de vraag ten 1e aan de dames ten 2e niet aan wie je denkt maar of je denkt aan een klasgenoot of 'een' vriend (iemand waarmee je wel eens praat)
Oud 24-02-2004, 12:46
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Citaat:
Martin schreef op 23-02-2004 @ 19:11:
Men neme bij voorkeur een volledige hand en perst deze met alle geweld in het vrouwelijke geslachtsorgaan. Na enkele felle stoten komt zij klaar en is het orgasme een feit...
Sorry hoor maar daar kom ik niet klaar van...
Mijn clitoris moet gestimuleerd worden en dat gebeurd niet door mijn hele hand derin te duwen.....

Als je een vriendin hebt....ik heb medelijden
Oud 24-02-2004, 12:46
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 24-02-2004 @ 12:07:
Graag ontopic blijven, en ik stel de vraag ten 1e aan de dames ten 2e niet aan wie je denkt maar of je denkt aan een klasgenoot of 'een' vriend (iemand waarmee je wel eens praat)
Om op je vraag terug te komen...Ik denk eigenlijk altijd aan mijn vriend en soms aan een vriendin van me
Oud 24-02-2004, 12:54
amehoewla
amehoewla is offline
ik denk aan sex.. verder niet zo zeer aan bepaalde personen.. soms aan mijn vriend, sex met mijn vriend dan dus.
Oud 24-02-2004, 12:55
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
AnNie! 16 schreef op 24-02-2004 @ 13:46:
Sorry hoor maar daar kom ik niet klaar van...
Mijn clitoris moet gestimuleerd worden en dat gebeurd niet door mijn hele hand derin te duwen.....

Ik ben ervan overtuigd dat hij dit iedere avond bij zijn vriendin in de praktijk brengt en dat het een grandioos succes is.
Oud 24-02-2004, 17:04
Blondt
Blondt is offline
Ik denk eigenlijk nooit aan iemand die ik daadwerkelijk ken, ik heb wel een vriend, maar daar denk ik eigenlijk nooit aan tijdens het mastruberen. Ik denk vaak dat ik sex heb met een andere vrouw (of meerdere ), een onbekende.
Oud 24-02-2004, 17:09
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Midget schreef op 23-02-2004 @ 15:11:
ik denk aan mijn vriendin
ik masturbeer niet want ik heb een vriendin
Oud 24-02-2004, 17:53
Midget
Midget is offline
ik mastrubeer wel
alleen een paar dagen voor het weekend niet
dan kunnen we in het weekend beuken

foei!
Oud 24-02-2004, 18:06
Martin
Martin is offline
Citaat:
AnNie! 16 schreef op 24-02-2004 @ 13:46:
Soort van sarcasme
Oud 24-02-2004, 18:10
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
Trucs om een orgasme te krijgen
Een paar trucs om een orgasme te krijgen:
· Neem genoeg tijd. Sommige meiden komen in een paar minuten klaar, maar het kan ook langer dan 20 minuten duren.
· Ben je eenmaal erg opgewonden, verander dan niet van ritme. Als je steeds weer wat anders doet, zakt je opwinding en sta je weer een paar treden lager op de ladder.
· Concentreer je als je tegen je orgasme aanzit. Dit kun je bijvoorbeeld doen door te fantaseren of je aandacht te richten op het gevoel tussen je benen.
· Doe alsof je een orgasme hebt. Als je een beetje toneel speelt, laat je je makkelijker gaan. Het spel verandert dan in realiteit.
· Blijf jezelf tijdens het orgasme strelen
haha

//

verder, toen k met me ex had dacht ik alleen aan haar (ik MOCHT nergens anders aan denken van haar) ennum
vroeger NOOIT aan mensen uit mijn omgeving, dat vond ik echt supergoor, dan kom je zo op school en denk je "zo heb ik ff goed gerukt op jou" damn
de laatste tijd denk ik niet echt aan iemand, meer aan de borsten van die, de kont van die etc.

Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 18:12.
Oud 25-02-2004, 01:47
casual dreamer
casual dreamer is offline
ik denk meestal aan personen bij mij in de buurt bv winkeldame kapster enzo ook van de school

maar dan zie ik ze zonder gezicht meestal alleen het lichaam dat kronkeld
Oud 25-02-2004, 13:25
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
casual dreamer schreef op 25-02-2004 @ 02:47:
ik denk meestal aan personen bij mij in de buurt bv winkeldame kapster enzo ook van de school

maar dan zie ik ze zonder gezicht meestal alleen het lichaam dat kronkeld
Ja oke, dat jongens dat doen weet ik maar daarom stel ik deze vraag ook aan de DAMES..eerst de titel lezen
Oud 25-02-2004, 14:20
Ilsje
Ilsje is offline
als ik een vriend heb denk ik aan hem en als ik geen vriend heb denk ik aan een ex. geloof ik.
Oud 25-02-2004, 15:06
Bodien
Bodien is offline
ik denk altijd aan mijn vriend...en ik fantaseer dan over waar en hoe we t doen...
Oud 25-02-2004, 15:14
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
áls ik aan iemand denk dan is het aan mijn vriend
Oud 25-02-2004, 15:31
.boris
.boris is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 24-02-2004 @ 18:09:
ik masturbeer niet want ik heb een vriendin

t is nu uit, maar toen ik nog bij mijn vriendin was masturbeerde ik ook, samen en alleen, dus...

ontopic:
hoor ik hier niet thuis, je vroeg het aan de meisjes...
Oud 25-02-2004, 16:00
johnbiezen
johnbiezen is offline
Ik stel deze vraag aan Dames, maar niet WAARAAN je denkt maar of je denkt aan mensen BUITEN JE VRIEND OM zoals je buurjongen, klasgenoot, jongen waar je wel eens mee praat...dus niet je eigen vriend...

Komop...lees eerst eens wat mijn vraag eigenlijk is....
Oud 25-02-2004, 16:06
FayLa32
FayLa32 is offline
Ik denk vrijwel nooit aan personen, helemaal niet aan die jongen bij mij op school/buurjongen etc. simpelweg omdat vrijwel alle jongens die ik tegenkom niet aantrekkelijk genoeg zijn om opgewonden van te raken
Oud 25-02-2004, 16:54
Martin
Martin is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 25-02-2004 @ 17:00:
Ik stel deze vraag aan Dames, maar niet WAARAAN je denkt maar of je denkt aan mensen BUITEN JE VRIEND OM zoals je buurjongen, klasgenoot, jongen waar je wel eens mee praat...dus niet je eigen vriend...

Topics die alleen voor mannen of vrouwen zijn, zijn niet zo gewenst. Daarom is de regel dat óók mannen mogen reageren indien het een "vraag aan de meiden" is en andersom.
Oud 25-02-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-02-2004 @ 16:14:
áls ik aan iemand denk dan is het aan mijn vriend

en meestal ben ik inderdaad net als antispleen~* gewoon meer met het gevoel bezig dan met personen of beelden.
Oud 25-02-2004, 18:59
miffy the bunny
miffy the bunny is offline
Citaat:
prachtig prachtig you made my day
Oud 25-02-2004, 19:57
elledc
elledc is offline
Citaat:

Je vraag is tegenstrijdig. Je vraagt of we denken aan mensen buiten onze vriend maar als dat niet zo is dan mogen we toch antwoorden waar we wél aan denken.
Als ik moet antwoorden voor mezelf dan antwoord ik dat ik niet zelf masturbeer omdat mijn vriend dat doet, als dat gebeurt denk ik soms aan onwerkelijke personen, it's just fantasy.
Oud 25-02-2004, 21:10
Verwijderd
Als jouw vriend het doet is het natuurlijk geen masturbatie meer
Oud 25-02-2004, 21:40
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

Zoek eerst een even op de zoekfunctie... Als je de regels zo goed schijnt te kennen had je dat ook geweten en als je iets vaker was geweest wist je ok dat deze zelfde vraag al 3 keer is gesteld afgelopen maand.

Regels voor berichten