![]() |
|||
Citaat:
![]() Damn, krijgen ze op school tegenwoordig geen voorlichting meer? Maar goed: rechtstreeks van Sekswoordenboek.nl: Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 18:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() // verder, toen k met me ex had dacht ik alleen aan haar (ik MOCHT nergens anders aan denken van haar) ennum vroeger NOOIT aan mensen uit mijn omgeving, dat vond ik echt supergoor, dan kom je zo op school en denk je "zo heb ik ff goed gerukt op jou" damn ![]() de laatste tijd denk ik niet echt aan iemand, meer aan de borsten van die, de kont van die etc. Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 18:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() t is nu uit, maar toen ik nog bij mijn vriendin was masturbeerde ik ook, samen en alleen, dus... ontopic: hoor ik hier niet thuis, je vroeg het aan de meisjes...
|
Ik denk vrijwel nooit aan personen, helemaal niet aan die jongen bij mij op school/buurjongen etc. simpelweg omdat vrijwel alle jongens die ik tegenkom niet aantrekkelijk genoeg zijn om opgewonden van te raken
![]()
||
Citaat:
![]() Topics die alleen voor mannen of vrouwen zijn, zijn niet zo gewenst. Daarom is de regel dat óók mannen mogen reageren indien het een "vraag aan de meiden" is en andersom. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik moet antwoorden voor mezelf dan antwoord ik dat ik niet zelf masturbeer omdat mijn vriend dat doet, als dat gebeurt denk ik soms aan onwerkelijke personen, it's just fantasy. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe moet ik een meisje vingeren wisky | 54 | 24-07-2014 16:08 | |
Seksualiteit |
Masturbatie ikke23 | 8 | 30-05-2005 22:46 |