![]() |
||
Citaat:
Zolang je je aan de gebruiksaanwijzing houdt, dan kan er weinig mis. (behalve als je, zoals ik, bloedneuzen krijgt van gewone Otrivin en ziek wordt van Otrivin zoutoplossing vanwege de conserveringsmiddelen.)
||
Citaat:
En de bedoeling van een medicijn is toch dat het je kwaaltje op zijn minst verminderd of laat verdwijnen? Dat heb ik nooit gemerkt. Toen het 1e flesje leeg was, zat mijn neus nog steeds verstopt Ik weet ook wel dat het niet slim is, maar weet je hoe klote het is om met carnaval de hele avond in cafe's door je mond staan ademen? En van slapen komt er ook weinig van |
![]() |
|
Afblijven, van die troep! Je neus gaat er van binnen helemaal kapot van en het onderdrukt de verkoudheid alleen maar.
Als je bijvoorbeeld chronisch verkouden bent moet je je heil niet zoeken bij artsen, ziekenhuizen, reguliere medicijnen denk ik. Die denken allemaal dat je je aanstelt en dat je door troep als neusspray wel weer beter wordt. Homeopathie heeft bij mij tenminste geholpen, nadat ik 20 artsen af ben gegaan en ik zowat geen neus meer over heb door de spray ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
(zijn die stomme bloedneuzen van mij ook weer verklaard)
|
Verwijderd
|
Lol
![]() Als je aan dat spul verslaafd bent (wat ik meermaals ben geweest) dan zit er maar éen ding op: heel erg afzien en afkicken, eventueel langzaam afbouwen, maar echt proberen dat spul te laten staan. Op het eind werkt het averechts en dat is echt niet goed. |
![]() |
|
Mja ik zit ook aan de neusspray. Ik gebruik er een van Etos.... en ik probeer af te bouwen, maar meestal spray ik 's nachts nog wel, anders kan ik echt niet slapen.
Zwaarrr irritant, ik weet dat ik moet stoppen, maar de verleiding is groot (en ik wil wel graag slapen 's nachts ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hay hay... ik heb tot vorig jaar ook neusspray een jaar lang gebruikt, je raakt er echt verslaafd aan op een gegeven moment kun je niet meer zonder!... Wantte dat slijm in je neus word steeds dikker en dat word dan niet meer normaal,zei de dokter, mijn dokter zei letterlijk het is je eigenschuld dat je altijd verkouden bent
![]() ![]() Kiss kiss
|
ben al ruim 3 dagen clean. Heb nog een half vol flesje staan, maar probeer die echt niet te gebruiken. M'n neus zit veel minder verstopt, en als het echt erg is gebruik ik die zoutoplossing.
Mocht mijn neus nog een keer verstopt raken, ik gebruik die troep nooit meer. Liever 3 dagen een verstopte neus dan 3 weken als een verslaafde door het leven gaan. bedankt voor al jullie reacties ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |