Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zo'n geweldig filmjaar wordt dit niet wat betreft bioscoopreleases hoor... er zitten natuurlijk wel wat toppertjes tussen, maar het uitmelken van populaire genres (superhelden etc.) is een rage... weinig origineels vanuit holywood dus... wat betreft Freaky Friday: heerlijke film! Lindsay Lohan is best cute, en Curtis doet het geweldig als klein kind... Als je andere films in een soortgelijk genre bekijkt, blinkt deze toch wel uit hoor... (niet in originaliteit uiteraard, want het is en blijft een remake).
||
Citaat:
![]() Helemaal mee eens ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nou je bent vast de enige.
ik vind dat soort films heerlijk, en om je teleur te stellen, ik heb freaky friday dus op dvd en ik ga em morgen voor de derde keer bekijken. en ja ik heb em ook in de bios gezien. enne er staat bij je profiel dat je 14 bent, klopt dat dan wel, als je zegt: Neem nou Freaky Fryday. Het is leuk om op een avond op de buis te zien, als er werkelijk niets anders op TV is. Maar om de film nou bijvoorbeeld op DVD te kopen.. ![]() want volgens mij ben jij de doelgroep. en je kan je er aan ergeren maar je kan ook gewoon ophouden met zeuren. |
![]() |
|
ik heb een mededeling: Na Pirates voor de 2de keer gezien te hebben vond ik Bloom al stuk beter. In Troy blijf hij irritant.
Idd het niveau van Comedies is misscien wel afgenomen, maar de andere films zijn niet slechter geworden.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, deze thread zuigt
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik de Hollywood komedies van tegenwoordig ook over het algemeen niet grappig, maar ik ben al lang blij dat de flood aan spoofs is afgelopen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans presentatie 00niels00 | 9 | 05-03-2014 20:35 | |
Films, TV & Radio |
Welchen Film haben Sie zuletzt gesehen, und wie fandest du es? DanielC | 499 | 21-09-2006 21:23 | |
Films, TV & Radio |
Fun with Dick and Jane ! *** Sido *** | 17 | 13-02-2006 08:51 | |
Films, TV & Radio |
Wilke film heb je voor het laatst gezien en wat vond je er van, deel negentien Uice | 500 | 31-01-2006 15:25 | |
Films, TV & Radio |
Meidenfilms (ofwel: chick flicks). x-spekkie-x | 84 | 27-08-2005 22:29 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 10] Dinalfos | 500 | 20-02-2005 11:32 |