Advertentie | |
|
![]() |
|
do we have to show a resume?
als het goed is is het nieuwe album nog te beluistern op 3VOOR12's luisterpaal: http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal en ik zou het niet met zoveel woorden zeggen, maar 'dope shizzle' lijkt me inderdaad op zijn plaats.
||
Citaat:
|
@ Walter: ik weet niet of het ook echt in de show wordt uitgezonden, maar de zwakste schakel wordt iig vanavond uitgezonden, op RTL4 ofzo, wil het eigelijk ook wel zien, Ali B was fuckin pissed of hehe
![]() En dat van Slug en TMF, ja het is TMF, ben wel blij iig geval dat het niet aanslaat bij de mainstream ![]() Maar heeft slug nou een solo plaat, of was het met atmosphere??? ![]() @ Testement/ RBN: ![]()
|
Ik vond Rammellzee wel aardig vooral de beats zijn erg gruwelijk, helaas vind ik die rap of stem jammer genoeg niet altijd lekker klinken. 'Pay for Rent' is duidelijk het beste nummer op de CD, het is helemaal gruwelijk als die beat op het laatst gaat veranderen van ritme, erg goed.
De sound is opzich wel erg orgineel. |
![]() |
||
Citaat:
Maar Ali b is ook geen mc meer een domme clown.
||
Citaat:
en slug heeft volgens mij iets van 7 soloplaten maar die zijn hier niet verkrijgbaar en ook heel moeilijk via internet....ik krijg er wel een binnekort ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Is er al een TIP Topic? Boas | 39 | 13-05-2005 09:34 |