Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had je laatste vraag nog niet gelezen en was vanavond even weg, sorry.
Wat betreft die wachtlijst zou ik het niet weten. Dat is niet wettelijk geregeld. Hoe die wachtlijst is ingericht en wat de normen enz.enz. zijn, verschilt per gemeente. Dat hangt af van het huurreglement in jouw woonplaats, daar kan ik helaas in algemene zin niets over zeggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hai hai!
ik heb ook een probleem met verhuren, ik kan samen met mijn vriend een woning van kennisen huren, hun wonen in een bungalow, dus ze hebben een tweede adres, waar nu al 4 jaar de moeder woont, op naam van haar zoon. nu gaat die moeder eruit, en willen wij het huis graag huren, maar we willen wel graag op den duur het huis op onze naam hebben! maar of dat kan? |
![]() |
|
Hmm, aangezien de TS antwoord heeft, mag ik deze topic vast ook wel even gebruiken om iets te vragen over huren.
![]() Ik (20) woon bij mijn moeder in een huurhuis. Stel dat zij zou gaan verhuizen (blijft wel in Amsterdam), zou ik dan gewoon in dit huis kunnen blijven (en de hoofdhuurder worden) of ben ik verplicht met haar mee te gaan? Lijkt nogal op de vraag van de TS, alleen weet ik niet of het anders is als de hoofdhuurder gewoon in dezelfde stad blijft. Ik wil namelijk graag een huis, in Amsterdam, ik ben pas 2 jaar ingeschreven bij woningnet en dat gaat dus nog wel een paar jaar duren ![]() Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft. Of misschien een andere tip om toch aan een huis te komen. Sociale urgentie zien te krijgen door te zeggen dat mijn moeder me hevig mentaal en fysiek mishandelt valt af, daar was ze het zelf niet zo mee eens... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zal binnenkort nog even de woningbouwvereniging bellen om het zeker te weten. Zou ideaal zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Kamers in Groningen. hoe duur? Nick-Mads | 12 | 22-03-2014 14:28 | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
Werk, Geld & Recht |
geld Verwijderd | 24 | 03-11-2010 15:58 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken en nog bij je ouders wonen: hoe doe je dat? djebs | 14 | 25-11-2009 14:56 | |
Werk, Geld & Recht |
Financiële tips: (voeg toe) iamcj | 11 | 18-07-2003 10:14 |