Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2004, 20:56
qghp
qghp is offline
Wat zijn de verschillen tussen het wetenschappelijke communisme zoals marx en engels het op papier hebben gezet, en het communisme zoals Lenin het uit voerde in de sovjet unie?

Nodig voor mijn pws, nogal lastig, ik heb al een aantal punten maar ik hoor graag meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2004, 21:30
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
GoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoog leGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGo ogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogle GoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoog leGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGo ogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogle

Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 21:37
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Note: het is wel leuk misschien om op te merken dat Marx' theorie betrekking had op geïndustrialiseerde landen. M.a.w de revolutie van het proletariaat zou alleen mogelijk zijn in landen die ver ontwikkeld waren op het gebied van industrie. Nou is het leuke van dit alles dat er alleen proletarische revoluties waren in Rusland en China: over onderontwikkeld gesproken!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten