Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Uh ik sta er niet negatief tegenover, misschien een wisselsubforum dat over instrumenten gaat een idee? dan kunnen we dan nog wel zien of het loopt.. ik vraag me af of mensen veel vragen in die richting hebben.. nu zie je ze niet zo heel veel maar misschien werkt een apart subforum wel motiverend om toch je vragen te stellen..
|
Verwijderd
|
Ik heb niet het idee dat er nou zoveel vragen worden gesteld over instrumenten enzo om er een apart subforum over te maken.. maar het zou idd kunnen dat het dan wel toeneemt..
Tenminste, met subforum wordt toch bedoeld, zoals nu de Docent van het Jaar verkiezing is, en het Carnaval subforum? Als dat namelijk bedoeld wordt, wordt het dan niet wat onoverzichtelijk? Als andere fora dan ook een subforum willen over een bepaald onderwerp ofzo.. We kunnen het natuurlijk ook gewoon proberen, en even aankijken of het zin heeft ![]() |
![]() |
|
Klinkt interessant als het aanslaat
![]() Ik denk alleen dat een stickytopic net zoveel effect heeft. Probeer het uit, dan zie je vanzelf hoe het loopt. Is het niks kun je het alsnog dumpen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee ik vind het zo wel overzichtelijk en het zijn er ook niet zoveel dat de eerste pagina er vol mee staat. whatever, ik weet niks van muziek dus ik hoef er toch niet op te klikken. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
[Nachtleven] Het nieuwe beleid... GinnyPig | 36 | 21-10-2003 15:39 |