![]() |
|
Verwijderd
|
Snel in elkaar gezet. Weer meer een oefenopdracht om snelheid te verbeteren en proberen met lichtval, maar daar ben ik nog niet zo goed in vind ik.
![]() groter Ja, weer een "overgetrokken" werkje, ik heb geen inspiratie, zin en tijd om zelf iets te verzinnen, eerst oefenen. commentaar, tips, etc? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De neus kopt trouwens niet. Hij hoort niet zo wipneuzerig te zijn. Top van zn neus moet korter en zijn rechter neusvleugel hoor je dan nog te zien. Ook jammer dat je zn lippen gewoon normaal hebt gemaakt en dat vieze lachje van hem (zn lippen) niet echt heb nagemaakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mja, ik kan hier wel wat over zeggen, maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld omdat ik de film verschrikkelijk vindt. Toch, ik ga het proberen! Je spotlight is niet helemaal rond, daar zit vlakbij de onderkant van our droog Alex' haar een klein knikje in. En ik vind het wat detail-loos. Als meneer VanDale dat een goed woord vindt...
|
Verwijderd
|
op de foto zit dat rechter oog ook zo raar:
http://www.fools-errand.com/08-curio...range-alex.jpg Ik ben nog lang niet tevreden met het werk, ik heb er ook maar 2 uurtjes ofzo aan gewerkt, slordig. Als ik weer zin en tijd heb ga ik eraan verder. Ik zal wat met het commentaar doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil ermee...Nou ja, vector techniek goed onder de knie krijgen zodat ik eens een werkje kan maken dat bijna perfect in elkaar zit voor in mn portfolio, en oefenen/voorbereiden op een vervolgopleiding die ik misschien ga doen. En ik vind het een leuke techniek waar je heel mooie dingen mee kan maken, en dat wil ik dus ook kunnen ![]() |
![]() |
|
|