Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2004, 14:54
jos 666
jos 666 is offline
Ik heb met mijn vriendin nu bijna anderhalve maand verkering en ik zou wel willen seksen maar , hoe weet ik dat zij wel wilt??? soms zegt ze zelf voor de lol , " mijn vriendin heeft gisteren lekkere seks gehad , hoe zou het zijn ? " van die dingen
wilt ze nou of niet?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 14:59
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
vraag t haar...

of kijk hoever je kan gaan voordat ze je hand wegtrekt ofzo...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 15:12
oOAnGeLOo
oOAnGeLOo is offline
Citaat:
crackwhore schreef op 23-02-2004 @ 15:59:
vraag t haar...

of kijk hoever je kan gaan voordat ze je hand wegtrekt ofzo...
Is jouw avatar die "hagedisman" ofzo..? Was laatst een programma op yorin (shoc doc ofzo) van mensen die zich lieten ombouwen tot dier.. Daar was ook zo'n vent met zo'n gespleten tong..
Sorry hoor.. Moest ik gewoon even weten..

Ontopic: Hetzelfde als wat crackwhore zei.. Maar ik denk wel dat ze met die opmerkingen wel bedoelt dat ze verder wil dan zoenen, maar dat ze zelf geen initiatief durft te nemen.. Dus neem jij dat, dan merk je vanzelf wel of ze het al wil of nog niet..

Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 15:14.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 15:26
Verwijderd
hmm eerlijk gezegd denk ik wel dat ze seks wilt, waarschijnlijk wilt ze ook dat jij het initiatief neemt, misschien moet jij haar ook iets meer laten merken dat jij ook wel seks wilt

maar anderhalve maand is nou niet echt een mijlpaal van.. 'ik moet seks, we hebben het AL anderhalve maand'

iig, ik zou zeggen, seksen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 16:11
Gothic
Gothic is offline
Als je niet eens met je vriendin kan praten, ben je imo niet toe aan een volwassen relatie.

Als je er al niet eens over durft te praten...
Oud 23-02-2004, 16:16
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-02-2004 @ 17:11:
Als je niet eens met je vriendin kan praten, ben je imo niet toe aan een volwassen relatie.

Als je er al niet eens over durft te praten...
Daar ben ik het niet mee eens. De eerste keer seks gebeurt meestal, zonder dat je daarvoor erover gebabbeld hebt. Niet dat hij haar gewoon moet nemen zonder iets te vragen, maar hij moet gewoon voorzichtig beginnen en stap voor stap haar reactie bestuderen om te kijken of ze wel wil. Of gewoon tijdens na een fijne tongzoen lief vragen of ze misschien verder wilt...

Maar mij lijkt het behoorlijk belachelijk als hij bij wijze van spreken 's ochtends in een tussenuur vraagt of ze misschien wilt seksen, om pas 's avonds woorden naar daden om te zetten.
Oud 23-02-2004, 16:19
Verwijderd
Als jullie nu alleen nog maar zoenen, dan lijkt het me een beetje vreemd om opeens meteen aan het neuken te slaan. Ga eerst maar eens haar lichaam strelen boven haar kleding, als zij dat terug doet en/of er van geniet zit je goed en kun je verder gaan naar onder haar kleding, reageert ze daarop positief dan haar schaamstreek, als dat allemaal goed zit dan kun je haar eens vingeren en zij jou aftrekken, en vergeet vooral het naakt tegen elkaar aan liggen niet, tussendoor kun je eventueel orale seks uitproberen maar daar kun je ook wel later pas mee beginnen, nouja, als ze dat allemaal fijn vindt en ze geniet ervan om naakt tegen jou aan te liggen terwijl jullie elkaar geil aan het maken zijn, tegen die tijd wil ze vast ook wel seks met je.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 10:20
Sade
Sade is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-02-2004 @ 17:19:
Als jullie nu alleen nog maar zoenen, dan lijkt het me een beetje vreemd om opeens meteen aan het neuken te slaan. Ga eerst maar eens haar lichaam strelen boven haar kleding, als zij dat terug doet en/of er van geniet zit je goed en kun je verder gaan naar onder haar kleding, reageert ze daarop positief dan haar schaamstreek, als dat allemaal goed zit dan kun je haar eens vingeren en zij jou aftrekken, en vergeet vooral het naakt tegen elkaar aan liggen niet, tussendoor kun je eventueel orale seks uitproberen maar daar kun je ook wel later pas mee beginnen, nouja, als ze dat allemaal fijn vindt en ze geniet ervan om naakt tegen jou aan te liggen terwijl jullie elkaar geil aan het maken zijn, tegen die tijd wil ze vast ook wel seks met je.
I totally agree
Oud 25-02-2004, 11:14
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 23-02-2004 @ 17:16:
Daar ben ik het niet mee eens. De eerste keer seks gebeurt meestal, zonder dat je daarvoor erover gebabbeld hebt. Niet dat hij haar gewoon moet nemen zonder iets te vragen, maar hij moet gewoon voorzichtig beginnen en stap voor stap haar reactie bestuderen om te kijken of ze wel wil. Of gewoon tijdens na een fijne tongzoen lief vragen of ze misschien verder wilt...

Maar mij lijkt het behoorlijk belachelijk als hij bij wijze van spreken 's ochtends in een tussenuur vraagt of ze misschien wilt seksen, om pas 's avonds woorden naar daden om te zetten.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=756260

Mijn post was meer gericht nav dit topic... daar laat hij duidelijk zien dat het geen 'volwassenrelatie' is maar gewoon een verkerinkje voor een paar weken. Zo ging het bij ons in groep 8. Dan kun je echt geen seks verwachten...
Oud 26-02-2004, 16:28
Verwijderd
??? steek je piemel in dr poes en let op dr reactie!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 17:05
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-02-2004 @ 12:14:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=756260

Mijn post was meer gericht nav dit topic... daar laat hij duidelijk zien dat het geen 'volwassenrelatie' is maar gewoon een verkerinkje voor een paar weken. Zo ging het bij ons in groep 8. Dan kun je echt geen seks verwachten...
Oké, als ik dat topic lees kan ik niks anders dan me helemaal bij je aansluiten.
Oud 26-02-2004, 17:52
Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 26-02-2004 @ 17:28:
??? steek je piemel in dr poes en let op dr reactie!
Hopelijk begrijpt hij dit goed, want die vriendin zal vreemd opkijken als ze de kamer binnen komt en hij staat er met haar lieftallige huisdier tegen zijn schaamstreek.

Sarahbressers heeft het volgens mij al opgelost
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 18:01
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 26-02-2004 @ 18:52:
Hopelijk begrijpt hij dit goed, want die vriendin zal vreemd opkijken als ze de kamer binnen komt en hij staat er met haar lieftallige huisdier tegen zijn schaamstreek.
*Hij tegen zijn vriendin: "Ja, maar...ze hadden het zelf zo gezegd"...*

Laatst gewijzigd op 27-02-2004 om 10:27.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 19:21
X-G
X-G is offline
Ik denk vooral dat als je echt verliefd bent, bang bent iets verkeerd te doen (dat heb ik tenminste).

Als jullie het beiden graag willen met elkaar, gebeurd het vanzelf
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 22:52
Verwijderd
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 26-02-2004 @ 18:52:

Dit doet me denken aan American pie III, the wedding
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 00:19
Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 26-02-2004 @ 23:52:
Dit doet me denken aan American pie III, the wedding
Moet ik die tegen me princiepes in toch maar eens kijken
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 13:44
Cybersniff
Cybersniff is offline
Je kunt er natuurlijk altijd een grappig bedoelde reacte achteraan gooien in de trend van "Nou aan mij ligt het niet dat je het nog niet weet" Als je dit ind e goede content brengt komt dit best grappig over En dan effe afwachten welke reactie zij geeft..

Zo moet je het niet aanpakken als jullie alle 2 geen gevoel voor humor hebben. Maar dat lijkt me we duidelijk..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 16:10
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Dit vind ik echt zulke domme vragen. Hoe de NEUK moeten wij nou ruiken of jou vriendinnetje sex met je wil?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 16:11
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Cybersniff schreef op 27-02-2004 @ 14:44:
Je kunt er natuurlijk altijd een grappig bedoelde reacte achteraan gooien in de trend van "Nou aan mij ligt het niet dat je het nog niet weet" Als je dit ind e goede content brengt komt dit best grappig over En dan effe afwachten welke reactie zij geeft..

Zo moet je het niet aanpakken als jullie alle 2 geen gevoel voor humor hebben. Maar dat lijkt me we duidelijk..
Ik vind het helemaal niet grappig, en toch heb ik gevoel voor humor.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 18:58
Demiurge
Demiurge is offline
In een spannende sfeer is alles wat even de spanning doet breken lachwekkend...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten