![]() |
|
Verwijderd
|
hmm eerlijk gezegd denk ik wel dat ze seks wilt, waarschijnlijk wilt ze ook dat jij het initiatief neemt, misschien moet jij haar ook iets meer laten merken dat jij ook wel seks wilt
![]() maar anderhalve maand is nou niet echt een mijlpaal van.. 'ik moet seks, we hebben het AL anderhalve maand' iig, ik zou zeggen, seksen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar mij lijkt het behoorlijk belachelijk als hij bij wijze van spreken 's ochtends in een tussenuur vraagt of ze misschien wilt seksen, om pas 's avonds woorden naar daden om te zetten.
|
Verwijderd
|
Als jullie nu alleen nog maar zoenen, dan lijkt het me een beetje vreemd om opeens meteen aan het neuken te slaan. Ga eerst maar eens haar lichaam strelen boven haar kleding, als zij dat terug doet en/of er van geniet zit je goed en kun je verder gaan naar onder haar kleding, reageert ze daarop positief dan haar schaamstreek, als dat allemaal goed zit dan kun je haar eens vingeren en zij jou aftrekken, en vergeet vooral het naakt tegen elkaar aan liggen niet, tussendoor kun je eventueel orale seks uitproberen maar daar kun je ook wel later pas mee beginnen, nouja, als ze dat allemaal fijn vindt en ze geniet ervan om naakt tegen jou aan te liggen terwijl jullie elkaar geil aan het maken zijn, tegen die tijd wil ze vast ook wel seks met je.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mijn post was meer gericht nav dit topic... daar laat hij duidelijk zien dat het geen 'volwassenrelatie' is maar gewoon een verkerinkje voor een paar weken. Zo ging het bij ons in groep 8. Dan kun je echt geen seks verwachten...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Sarahbressers heeft het volgens mij al opgelost ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-02-2004 om 10:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je kunt er natuurlijk altijd een grappig bedoelde reacte achteraan gooien in de trend van "Nou aan mij ligt het niet dat je het nog niet weet" Als je dit ind e goede content brengt komt dit best grappig over
![]() Zo moet je het niet aanpakken als jullie alle 2 geen gevoel voor humor hebben. Maar dat lijkt me we duidelijk.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt, en ik wil haar terug SpeedyMartinos | 25 | 16-12-2015 11:50 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Psychologie |
GVD weer me afsrpaak bij riagg vergeten :@ HelpMePlease | 12 | 01-09-2003 16:32 | |
Liefde & Relatie |
aandacht willen evagirl | 5 | 12-01-2003 19:16 | |
Liefde & Relatie |
Wederzijds, maar... ABrules | 14 | 23-11-2002 11:39 | |
Liefde & Relatie |
*zucht* wat moet ik nou?! Psssttt NL | 5 | 19-08-2002 06:47 |