Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voelt het fijn om alle woorden, alle lettergrepen Gelijk te lezen, te behandelen? Een lied op de piano. Hondertwaalf centrale C's Zo gaat het voor mijn gevoel al beter. Maar goed, niet dat ik je gedicht wil herschrijven ![]() Oh ja. Waarom 112? Voor de rest een erg leuk gedicht! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat klonk lekker en logisch. Vul maar eens tweeduizend zevenhonderdzevenennegentig in en het bekt meteen minder. Maar ook als je 16 invult of 4, maakt het of minder sense, of klinkt het niet goed. Dit kwam gewoon als eerste in me op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn smaak met gedichten is vaak heel anders en in dit geval ook, Ik vind het geen mooi gedicht, ik vind dat je een beetje tever van het onderwerp bent uitgeweken. En verder vin ik t een beetje moeilijk om te zeggen wat ik er niet zo mooi aan vind, sorry....
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een lied op de piano, Bestaande uit hondertwaalf centrale C's. Was de wereld beter, Zonder zwart of zonder wit? Of zou je toch stiekem, Duo Penotti missen op je brood?
||
Citaat:
Dat is slechts de oppervlakte, denk ik. Ga je een laag, of een paar lagen dieper, dan kom je denk ik, meer uit op de betekenis zoals Not for Sale omschrijft. Denk ik. Over het gedicht. Erg Leuk hoe je al spelenderwijs(letterlijk als figuurlijk) naar de clue gaat!!. Orgineel! en dat wil ik zien! ![]() Wel inconsequent met je rijm, vrije vorm laten we dan maar zeggen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Smartengeld voor geboorte, juist of niet? Nemisis | 18 | 14-01-2002 20:32 |