Advertentie | |
|
![]() |
|
ik herken het probleem;
een vriendin van mij heeft net hetzelfde: - ze lijkt ook niet helemaal op een meisje (ze heeft amper borsten (sry, it's the truth) en kleedt zich zeer mannelijk (en ook zeer mannelijk kapsel) ) (toevallig is ze ook lesbi) We zijn wel goede vrienden enzo; maar als we met vrienden wegzijn en (voor ons) onbekenden tegenkomen is vaak de vraag : "Is da nu een jonge of een meiske?". Ik vind het wel heel erg voor haar (en voor jou ook) dat iedereen naar haar kijkt alsof zij een hij is. Ook op school wordt door sommigen wel eens gespot met haar uiterlijk; misschien nog goed dat die personen het andere feit niet weten ... BTW; nog een kwetsend feitje: mijn moeder verwijst altijd naar haar als "dat jongetje" ![]() ![]() Ikzelf hb het ook al een keertje meegemaakt, omdat ik nu niet echt het toonbeeld ben van een wildebras. Kwetsen is het wel, maar als de bedoeling van de persoon niet negatief is, vergeet je het wel. Ik zou zeggen: als je jezelf vrouwelijker wilt kleden: zeker doen. Maar kleed je niet vrouwelijker omdat wij dat zeggen, kleed je hoe jij dat zelf wilt. |
![]() |
|
![]() |
ik denk niet dat je in een verkeerd lichaam bent geboren!
ik heb hetzelfde probleem, en ja ik ben ook lesbisch! iedereen noemt mij een jongen, zelfs mijn ouders... alleen moet ik die nog vertellen dat ik lesbisch ben! maarja, je bent dus niet de enige, en als je je niet vrouwelijk wilt voelen, of gewoon voelt, kun je daar altijd wat aan doen. Maarja ieder zijn stijl en dat moet je gewoon accepteren! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Daarbij voel ik mij niet altijd als vrouw, ik heb meer de denkwijze en het gedrag van een man (hoezeer dat ook raar is en niet past bij een vrouw), daar kun je weinig aan veranderen toch? Zelfs mij moeder (zij respecteert mij volledig en we hebben een geweldig contact ![]() Ik heb vaak dus het gevoel dat ik thuis mezelf kan zijn maar niet in de buitenwereld! Helaas zitten zo veel meer meisjes maar ook jongens. Daarbij nog één ding: Als een vrouw of meisje veel op een jongen lijkt, zoals kleding en uiterlijk, is het negen van de tien keer een lesbi. Dat gelt ook wel bij jongens maar minder opvallend naar mijn mening.
Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 21:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iedereen denkt vast: "Dan trek je toch gewoon een jurk of rokje aan of doe je make-up op!" Helaas is dat de makkelijke kant en niet dé oplosing, niemand trekt kleren aan waarin je je niet lekker voelt toch??
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 2 Daboman | 500 | 27-01-2011 18:25 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
kan iemand mij helpen ik moet een samenvatting maken Rahima | 10 | 08-10-2007 17:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Boekbespreking] Frans Kellendonk - Mystiek Lichaam Verwijderd | 10 | 16-01-2007 14:48 | |
Psychologie |
vorig leven, zelfde ziel happyyeahhhhh | 41 | 09-10-2004 16:05 | |
Liefde & Relatie |
gedumpt jetzt | 43 | 02-03-2004 15:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 |