Advertentie | |
|
![]() |
|
Twee jaar gymnasium gehad.....
Ga nu Atheneum..... ------------------ May the force be with you! ICQ: 73429901 HOMEPAGE |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik schijn ook een gymnasiumdiploma te krijgen...
Ik heb eigenlijk alleen Latijn gehad en doe ook alleen latijnexamen, maar in de onderbouw hebben wij overuren latijn gehad, waardoor we ook de griekse mythologie enz hebben behandeld en dat 'schijnt' genoeg te zijn... Maar het wisselt bij ons op school met het jaar, hoor... het ene jaar vertellen ze dat je wel een gymdiploma krijgt, het jaar erna dat je het niet krijgt... Over ongeveer een maand weet ik het! |
![]() |
|
![]() |
Iedereen lijkt me, wat doe je anders op dit forum.
Alhoewel, de forumbaas hier doet Atheneum+... Alleen Grieks. Kan je jezelf niet een jaar gaan bijspijkeren in Latijn in de zomervakantie?
|
![]() |
eum, ik wil niet vervelend doen hoor
maar volgens mij doe je niet automatisch VWO + als je maar één klassieke taal doet dat zou betekenen dat ong. 95% van onze gymnasium-eindexamen kandidaten dus geen gymnasium-diploma heeft gehaald maar een VWO+-diploma? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Hoi Allemaal
Een antwoord van mij op deze vraag... Nee ik doe geen gymnasium. Ik had in de brugklas gymnasiumadvies en men wilde mij er graag heen hebben, maar ik wilde niet. Ik wilde meer creatieve vakken hebben en geen Latijn en Grieks. Van dat laatste heb ik achteraf spijt gekregen, maar voor de rest ben ik nog steeds heel blij dat ik atheneum doe. Zo groot is het verschil niet! En ja... je kunt dus geïnteresseerd zijn in klassieke talen als je ze niet hebt. Ik heb nu een tijdje een klein beetje Latijn gedaan, en het was best leuk, ook al leer je het natuurlijk nooit zo goed als een gymnasiast tenzij je er echt op gaat blokken! Tenslotte nog een handige site: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/norack/startre.htm en groets Christie PS ik heb wel KCV
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ziek zijn maar wel willen studeren Snebbeltje | 6 | 12-01-2014 09:52 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Algemene schoolzaken |