Advertentie | |
|
![]() |
||
...omdat kritiek met alleen een i is in de eerste lettergreep, zal ik even een postje maken
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik zie dit ook wel als logo voor jongeren.
En het petje en de sterretjes zijn inderdaad niet meer helemaal van deze tijd, maar ach, dit soort logo's doet 't altijd wel aardig. Ik zou eigenlijk alleen het groene vierkante aanhangsel weghalen, dan is het logo best oké. ![]() Btw. groene versie is beter dan de blauwe!
|
Verwijderd
|
Het is niet meteen duidelijk dat het een vraagteken is, vooral ook omdat hij gespiegeld is.
En bij logo's is het een must dat het duidelijk is, het liefst in 1 oogopslag. Jammer ook dat Informatie groter is. Waarom heb je dat gedaan? Het springt er erg uit. Informatie is wel belangrijk, maar toch zeker niet belangrijker dan de rest. Verder vind ik het petje ook wat te veel en misschien iets te kinderachtig. De sterretjes zijn wel leuk, maar bij dat blauwe logo doet het me te veel denken aan iets met toveren. Maar goed, best wel oke, maar hou het eens iets rustiger zou ik zeggen ![]() succes ermee verder |
![]() |
||
Citaat:
een overheids instelling die Jongeren verteld hoe ze moeten leven? ![]() wat moet et uitstralen? dat het een jongeren instelling is die jongeren wil informeren? JIJ weet blijkbaar duidelijk wat de doelgroep en het doel van het logo zijn, nou ik zou deze opdracht niet aannemen als professional, kan net zo goed een golfballetje met een vlaggetje erbij maken, doel en doelgroep zijn NIET duidelijk. maargoed, ik doe misschien ook een opleiding die er zich te gefocused mee bezighoud or whatsoever |
![]() |
|
|