Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2004, 18:18
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd, maar daarvoor kon ik met rechtermuis klik op een mp3, dat nummer toevoegen aan de huidige playlist van windows media player.
ik heb nu wel de optie "add to playlist" maar die bedoel ik dus niet. Want dan vraagt windows media player aan welke playlist je hem wil toevoegen en hoe je die wil noemen. Bij die optie die ik bedoel gaat ie dat nummer meteen afspelen als er nog geen nummer draait, en als er wel wat draait dan komt dat nummer er gewoon achteraan.

Hoe kan ik het nu weer zoals van ouds krijgen?
Oud 29-02-2004, 18:20
Verwijderd
Heb je windows media player 9 (!) al weer geinstalleerd? want alleen daar werkt het op
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 20:10
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
lullow schreef op 29-02-2004 @ 19:20:
Heb je windows media player 9 (!) al weer geinstalleerd? want alleen daar werkt het op
jep. die heb ik geinstalleerd
Oud 29-02-2004, 20:24
Verwijderd
volgens mij moet dat er automatisch bij komen te staan.. staat mp3 standaard in de media player?

Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 20:27.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:11
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ik denk dat je bij Program Access and Defaults het vinkje bij Windows Media Player hebt weggehaald waardoor je toegang tot WMP9 hebt 'weggehaald' (in feite verstopt, maar goed). tenminste, dat zou het kunnen zijn.

onder Control Panel -> Add/Remove Programs staat dat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten