Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2004, 15:21
Apehaar
Apehaar is offline
Hoe krijg ik dat? Ik krijg wel een bakkerbaardje, maar verder komt
het niet. En als ik mijn baardje laat groeien dan wordt hij zacht.
Dus ik kan niet zo'n mooi lijntje maken of wat dan ook. Ik ben ook
kaal op de borst en op de armen heb ik ook niet veel. Komt het
nog denk je?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 15:28
leucomelas
leucomelas is offline
kweet niet hoe het zit met lichaamshaar in ja familie... maar tkomt vast nog wel... verder komt haar dikker en donkerder terug als je het afscheert.... dus het beginnende bakkebaardje toch maar eraf halen en dan nog even wachten
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 15:33
Apehaar
Apehaar is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 25-02-2004 @ 16:28:
kweet niet hoe het zit met lichaamshaar in ja familie... maar tkomt vast nog wel... verder komt haar dikker en donkerder terug als je het afscheert.... dus het beginnende bakkebaardje toch maar eraf halen en dan nog even wachten
Mja mij vader heeft ook niet veel lichaams haar. Ikke daarentegen
ietsjes meer. Maar ik scheer altijd alles er al af. Maar
de haar op mijn kop groeit als kool. en het is nog stug haar
ook.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 10:27
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 25-02-2004 @ 16:28:
verder komt haar dikker en donkerder terug als je het afscheert
NEEHEE
Waarom blijven toch alle mensen die onzin geloven? Denk je nu echt dat z'n haartje er ook maar iets van mérkt als er een stukje van de bovenkant af gaat?

Anyway, Apehaar, je bent 19, de meeste jongens/mannen blijven nog meer lichaamshaar krijgen tot ze iets van 30 of 40 zijn... dus 't komt nog wel
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 17:56
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-02-2004 @ 10:27:
Anyway, Apehaar, je bent 19, de meeste jongens/mannen blijven nog meer lichaamshaar krijgen tot ze iets van 30 of 40 zijn... dus 't komt nog wel
OMG noooooo....
Oud 26-02-2004, 18:14
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-02-2004 @ 11:27:
NEEHEE
Waarom blijven toch alle mensen die onzin geloven? Denk je nu echt dat z'n haartje er ook maar iets van mérkt als er een stukje van de bovenkant af gaat?

Nóg 10-20 jaar?
Oud 26-02-2004, 18:18
Fade of Light
Fade of Light is offline
jezus man, wees blij ;D
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 20:07
Verwijderd
Weinig haar op je borst en armen is positief, hoor
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 20:12
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-02-2004 @ 21:07:
Weinig haar op je borst en armen is positief, hoor
Gay.
Oud 26-02-2004, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 26-02-2004 @ 21:12:
Gay.
Dat roepen mannen nou altijd als ze zich beledigd/aangetast in hun mannelijkheid voelen. Aanstellers.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 22:12
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-02-2004 @ 21:17:
Dat roepen mannen nou altijd als ze zich beledigd/aangetast in hun mannelijkheid voelen. Aanstellers.
Hap hap hap.
Oud 26-02-2004, 22:26
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Gay.
...en sinds wanneer vinden meisjes gay niet leuk?? dus loop niet te zeuren
Oud 26-02-2004, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 26-02-2004 @ 23:12:
Hap hap hap.
Ik dacht dat mensen nou wel zouden weten dat ik bijtgraag ben
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 00:14
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Gay.
word.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 03:42
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-02-2004 @ 00:46:
Ik dacht dat mensen nou wel zouden weten dat ik bijtgraag ben
Quod erat demonstrandum.
Oud 27-02-2004, 03:43
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Screaming Slave schreef op 27-02-2004 @ 01:14:
word.
Up!
Oud 27-02-2004, 06:29
Maarten
Maarten is offline
Mannen moeten wel steeds vrouwelijker worden zeg :/
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 06:39
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-02-2004 @ 11:27:
NEEHEE

Mag ik mij dan beleefd afvragen hoe het komt dat mijn eens zo donzige baardpluizen zijn uitgegroeid tot een harde schurende stoppelbaard, waar ik bijna elke dag klachten over krijg???
Volgens mij is dat wel het gevolg van scheren.

Wees blij dat je dons hebt, want als ik me niet scheer, schuur ik mijn vriendin een schrale huid.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 09:29
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 27-02-2004 @ 07:39:
Mag ik mij dan beleefd afvragen hoe het komt dat mijn eens zo donzige baardpluizen zijn uitgegroeid tot een harde schurende stoppelbaard, waar ik bijna elke dag klachten over krijg???

Wees blij dat je dons hebt, want als ik me niet scheer, schuur ik mijn vriendin een schrale huid.
ik weet niet over welke leeftijden jij praat, maar vergeet niet dat als het in je puberteit stugger werd, het ook gewoon kan komen omdat je ouder werd. Dus dat het sowieso gebeurd zou zijn, ook al had je je niet geschoren.
Oud 27-02-2004, 10:29
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
little nemo schreef op 26-02-2004 @ 23:26:
...en sinds wanneer vinden meisjes gay niet leuk?? dus loop niet te zeuren
Heb ik 'n gevoelige plek geraakt?
Oud 27-02-2004, 12:01
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 27-02-2004 @ 07:39:
Nee, dat is het niet. Als je je niet zou scheren, dan was dat ook gebeurt. Waardoor? Nou, puberteit heet zoiets. Toen je 14 was had je vast hele donzige baardpluizen, maar je bent nu 22. Het is toch ook zo dat je eens in je schaamstreek alleen maar kleine dunne zachte haartjes had, terwijl daar nu toch echt schaamhaar groeit?

Als je je scheert, dan haal je een stukje van de bovenkant van het haartje af, maar daar wordt het haartje niet dikker van. Als je een stukje van een schrijfblaadje af knipt, dan wordt het schrijfblaadje toch ook niet dikker?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 12:03
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-02-2004 @ 13:01:
Nee, dat is het niet. Als je je niet zou scheren, dan was dat ook gebeurt. Waardoor? Nou, puberteit heet zoiets. Toen je 14 was had je vast hele donzige baardpluizen, maar je bent nu 22. Het is toch ook zo dat je eens in je schaamstreek alleen maar kleine dunne zachte haartjes had, terwijl daar nu toch echt schaamhaar groeit?

Als je je scheert, dan haal je een stukje van de bovenkant van het haartje af, maar daar wordt het haartje niet dikker van. Als je een stukje van een schrijfblaadje af knipt, dan wordt het schrijfblaadje toch ook niet dikker?
Waarom zijn dan de beenharen rond m'n rechterknie, die ooit afgeschoren zijn, net 'n tikkeltje dikker/harder dan die rond m'n linkerknie?

Ofwel beeld ik het me allemaal in natuurlijk.
Oud 27-02-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 27-02-2004 @ 13:03:
Waarom zijn dan de beenharen rond m'n rechterknie, die ooit afgeschoren zijn, net 'n tikkeltje dikker/harder dan die rond m'n linkerknie?

Ofwel beeld ik het me allemaal in natuurlijk.
Ik denk dat je je dat inbeeldt .
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 11:30
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-02-2004 @ 13:01:

Hmm maar volgens mij is een haar een levend organisme, een een stukje papier niet, dus deze vergelijking vind ik onlogisch.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 00:55
Suqeunse
Suqeunse is offline
Trumpetlover heeft gelijk, het komt dikker en harder terug, het is allaaaaang bewezen dusssssss niet verder in discussie gaan.
Oud 29-02-2004, 08:25
elledc
elledc is offline
Idd niet verder in discussie gaan, het is een algemeen feit dat geschoren of geknipt haar nu eenmaal dikker teruggroeit. Probeer het eens, dan merk je 't wel.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 09:56
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 29-02-2004 @ 09:25:
Idd niet verder in discussie gaan, het is een algemeen feit dat geschoren of geknipt haar nu eenmaal dikker teruggroeit. Probeer het eens, dan merk je 't wel.
T kan aan mij liggen, maar mijn hoofdhaar is niet bepaald dik en stug. Toch is het echt al vaak geknipt....
Oud 29-02-2004, 10:29
Verwijderd
mn pa heeft een volle baard..ik kan lange bakkebaarden laten groeien en een sik..maar geen snor...how wicked is that

naja als sarahbressers zegt dat ik nog tot mn 30ste heb zal die snor vast ook nog wel komen
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 12:02
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 29-02-2004 @ 10:56:
T kan aan mij liggen, maar mijn hoofdhaar is niet bepaald dik en stug. Toch is het echt al vaak geknipt....
Er is 'n verschil tussen afknippen op 'n redelijke hoogte en met volledig tegen de huid afscheren. Voel maar eens aan baby-haartjes, die zijn toch ook uberfijn?
Oud 29-02-2004, 12:12
elledc
elledc is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 29-02-2004 @ 10:56:
Zoals Methuselah net komt te zeggen, als je het knipt ver van de oorsprong, zoals bij hoofdhaar dan maakt dat niet uit. Pas als je de oorsprong neemt is er een verschil. En, trouwens, hoofdhaar is een ander type haar dan baardgroei.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Suqeunse schreef op 29-02-2004 @ 01:55:
Trumpetlover heeft gelijk, het komt dikker en harder terug, het is allaaaaang bewezen dusssssss niet verder in discussie gaan.
Nee, het is nooit bewezen. En het is idd een 'algemeen bekend feit', maarja, in Kenia is het een algemeen bekend feit dat als je een baby neukt dat je aids dan over gaat.
Ook als je bij de oorsprong 'knipt' maakt het niets uit; het haartje merkt daar zelf niets van.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 14:04
martijn1985
martijn1985 is offline
mensen, de 'oorsprong' , zoals het zo mooi genoemd wordt, van het haar is het haarzakje, dat bevindt zich ettelijke millimeters onder de opperhuid (en als je nagaat dat de huid maximaal 5 mm dik, is dat een behoorlijke diepte). Het maakt dus op zich niet zo heel veel uit waar je een haar afknipt/afscheert.

@Suqeunse: als het allang bewezen is, laat maar zien dan. Geef maar eens een bron.
Oud 29-02-2004, 19:27
DaBoY
DaBoY is offline
Waarom is mijn ene geschoren tepelhaar dikker/donkerder/stugger teruggekomen dan mijn andere tepelharen die ik nog nooit eraf heb geschoren maar die zijn gewoon dun/licht
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:17
Verwijderd
t zijn gewoon je genen..donshaar is er vanaf t begin al..als je haren op je arm wegscheert komt t echt niet dikker terug

t feit is of je hebt veel baardgroei of heel weinig..dat kan bij de 1 later komen of bij de 1 vroeg...en als je per se bakkebaarden wil hebben en je krijgt ze nie..dan houdt t op..moet je maar eens op sommigen mannen letten..sommigen kunnen alleen een ringbaardje laten staan..of alleen een snor en sik...genetisch bepaald..je kunt je een ons scheren op de plek waar t nie komt..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:50
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
DaBoY schreef op 29-02-2004 @ 20:27:
Waarom is mijn ene geschoren tepelhaar dikker/donkerder/stugger teruggekomen dan mijn andere tepelharen die ik nog nooit eraf heb geschoren maar die zijn gewoon dun/licht
second that
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten