Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vind de h*m collectie wel leuk. en ballerina's, die ik nog steeds niet heb omdat ik te lui ben ze te gaan halen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ooooh, ik wil ook of gele of rode, maar dan wel in maat 42 ![]() Waarom was ik als groep 6'r niet jip-en-janneke-steelo, met regenlaarsjes ![]() En mini-rokjes zijn gewoon heel leuk om naar te kijken ![]() |
![]() |
|
![]() |
mooi:
puntschoenen frustels&strikjes&ga zo maar door en rokjes...wel leuk maar een beetje afgezaagd nu.. stom: van die "cargo-broeken" ! mooi-wat-deze-zomer-in-komt (alvast uit de Otto haha) hotpants/shorts achtige dingen GEWELDIG pumps of hoe die dingen ook heten (denk aan puntschoenen alleen dan open..) en sandalets ofzo heb ik al in de winkels zien staan OOEHHH die wil ik!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() voor meisjes vind ik van die plasticke oorbellen grappig in allerlei kleurtjes, en dei mega-kralen-kettingen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() nee..ik had wat ik: leuk vond stom vond en wat ik leuk vond maar wat nog in moet komen van t zomer, en ja dus..vind ik sandalets leuk.. en die cargobroeken zijn stom..kan het niet echt uitleggen maar zeg maar dat je de pijpen opstroopt of bij je laarzen instopt ofzo.. enne oja..wat zijn in g*dsnaam regenlaarsjes...en wat is de site van betsy palmer (vergeef me..ik woon in een dorp ver in het noorden haha) oja, en plasticen oorringen zijn GEWELDIG ik vind oorbellen normaal niet zo great, maar ik heb nu grote blauwe plasticen oorbellen! yeah!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 |