Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Creepy?
Nou nee... Met dit goedkoop opgezette rijm zoveel los maken bij mensen, dat lijkt mij een beetje eng...haha Gelukkig is ie op meerdere personen toepasbaar en verkoopt ie als een tierelier.... Maar toch bedankt voor het reageren op deze "Frans Bauer van jewelste" En lies.......zal ik er ook eentje voor jou schrijven? Jij hebt ook best mooie ogen..... ![]() Tataa!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het onderwerp niet heel erg vernieuwend of speciaal, maar wel leuk omschreven en erg lief.
|
![]() |
Ik vrees eigenlijk dat alle gevoelens projecties zijn...En dat is maar goed ook eigenlijk, anders loop je je leven lang rond met een behoorlijk klotegevoel!
Sommige zijn gewoon sterker dan andere... Gedichten schijnen ook een licht op iets maar iedereen heeft een andere bril.... Tataa!
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Gedicht is leuk, niet bijzonder, maar wel lief. Lijkt me leuk om zoiets te krijgen. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Voor Riven Verwijderd | 9 | 28-01-2005 09:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht) Bij de gedachte aan jou Miss Pluisje | 2 | 13-03-2004 09:14 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
een gedicht voor mijn vriend, ik weet niet of ik het zal geven? lucy | 11 | 21-01-2002 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
dichje voor een goede vriend van me punk mae | 6 | 24-11-2001 11:46 |