Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2004, 18:51
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik ben verliefd op iemand, maar ik weet niet hoe ik dat haar moet zeggen.

Ik heb dit namelijk nog niet eerder gehad, althans niet dít gevoel.
Ik ben van plan om ongemerkt aan haar e-mailadres te komen, maar een mailtje sturen is natuurlijk niet zo persoonlijk en met een kaartje sturen ziet de rest het daar, en dat moet ook niet.

Als ikk haar zo vraag ben ik bang dat ik ga stotteren en dat komt niet goed over.

Hoe kan ik dat het beste doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2004, 19:31
sunnevot
sunnevot is offline
Aan haar e-mailadres komen is juist een heel goed idee lijkt me! Mailen en MSN-en is inderdaad minder persoonlijk, maar op die manier kan je wel makkelijker contact met haar leggen.
Je kan makkelijker met haar praten, over van alles en nog wat, en natuurlijk zonder te stotteren. Op die manier kan je haar beter leren kennen en op den duur wat af spreken met elkaar. Via mail of MSN kan je haar namelijk mee uit vragen zonder te stotteren en langer over je vraag na denken, zodat je niet iets heel stoms vraagt of niet uit je woorden kunt komen...
Succes ermee.
Oud 02-03-2004, 20:52
Chosen
Chosen is offline
Precies. En als je met haar gaat msn'nen leer je haar ook iets beter kennen enzo En dat helpt misschien een beetje tegen de zenuwen. En je kan haar best mee uit vragen op msn hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 21:46
Faery
Faery is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 02-03-2004 @ 19:51:
Als ikk haar zo vraag ben ik bang dat ik ga stotteren en dat komt niet goed over.
Hehe, daar begint het al.
Oud 02-03-2004, 22:23
ABrules
ABrules is offline
Wat is het ergste wat je kan overkomen? dat als ze nee zegt je dood neervalt ofzo? lijkt me niet...

en stotteren ... boeiend zeg... heb ik ook, of nou ja... wel eens dan.. en gewoon verder praten enzo... vinden ze meestal nog lief ook...

t leven is te kort om over dit soort dingen na te denken...gewoon vragen en kijken wat er van komt, gebeurt er niets jammer dan... volgende!!
Oud 03-03-2004, 01:16
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 02-03-2004 @ 19:51:
Als ik haar zo vraag ben ik bang dat ik ga stotteren en dat komt niet goed over.
anders vraag je haar niet en komt er een andere stukken minder knappe jongeman en lukt het hem om via een bepaald aantal versiertrucs jou eeuwige liefde voor zich te winnen. ga dan maar proberen om een relatie met dat meisje te krijgen. wordt aardig moeilijk.

en wat stotteren betreft, dat klinkt wel raar maar het is waar : als die meisje jou geen ongelofelijke sukkel vindt(ik ga ervan uit van niet, anders moet je het ff op een andere manier aanpakken) dan gaat ze het juist 'lief' en 'schattig' - sorry voor zo'n feministische taalgebruik - van je vinden als je gaat stotteren. Dan merkt ze namelijk dat je misschien iets voor haar voelt.

ABrule - totaal 100% mee eens leven is f*cking kort om te gaan nadenken over watje nou moet doen. gewoon DOEN. als het echt verkeerd uitpakt kun je altijd het smoes verzinnen dat je lam was
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 17:28
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Chosen schreef op 02-03-2004 @ 21:52:
Precies. En als je met haar gaat msn'nen leer je haar ook iets beter kennen enzo En dat helpt misschien een beetje tegen de zenuwen. En je kan haar best mee uit vragen op msn hoor.
Wat als je haar al kent?
Of sterker nog, wat als ze vlakbij je woont?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 17:57
Not Your Savior
Not Your Savior is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 03-03-2004 @ 18:28:
Wat als je haar al kent?
Of sterker nog, wat als ze vlakbij je woont?
je kent haar al...heb je al is met haar gesproken? Zoja zie ik het probleem niet om op haar af te stappen
Oud 03-03-2004, 20:57
Chosen
Chosen is offline
Nee idd En als ze dichtbij woont is dat alleen maar minder moeite..... scheelt weer een eind lopen/fietsen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 12:02
miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind een kaartje juist leuk. Waarom zou de rest niet mogen zien dat ze post heeft? Je doet er toch gewoon een envelop omheen? Dan heeft niemand een idee wat er in staat en van wie hij komt Als je bang bent om hem in haar brievenbus te doen kun je hem altijd nog via de post versturen!
Oud 04-03-2004, 12:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Zijn er geen andere plekken waar je haar kan aanspreken? Tijdens t uitgaan, op school, oid?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 18:45
BananaSplit
BananaSplit is offline
Nou, allemaal.

Heel erg bedankt voor al jullie tips.

Ik heb 't d'r vandaag op de 4e maart maar gewoon rechtuit gezegd, maar haar antwoord was nee.
Heel erg jammer dus, maar er de hele dag maar aan liggen denken heeft ook geen zin, want daar is het leven inderdaad veel te kort voor.

Dan maar weer door zoeken.
En het stotteren viel eigenlijk best mee, maar toen ik daar aanbelde en zij openmaakte was ik ff "M'n tekst kwijt".

Heel jammer dus.

Skoolboy
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten