![]() |
|
iemand toevallig het nieuwe programma voetbal vrouwen gezien?
De vrouw van Ronald Koeman (bartina koeman) deed haar verhaal. Maar ik snap niet wat zo een mooie vrouw als Angela kluivert bij die patrick zoekt! angela kluivert foto's Ze kwam trouwens wel heel erg aardig over op tv. Volgende week een interview met sylvie meis, die ziet er trouwens ook wel aardig uit. ![]() Denk dat ik ook maar eens aan het voetballen ga ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Sorry, maar die Angela Kluivert kijkt wel héél erg dom. Wel mooi meisje overigens.
Sylvie Meis vind ik de grootste greppeldel van heel Nederland (op hamsterbek Nada na dan..). Wat een ontieglijk dom en uitstralingsloos wicht is dat!! Past wel goed bij die eend van een v/d Vaart. Bartina Koeman kwam heel erg vriendelijk over in het programma, heel leuke vrouw, niet zo gemaakt.
||
Citaat:
![]() ik vind haar overigens wél erg knap. Of ze ook inhoud heeft dat weet ik niet. Ik zie d'r eigenlijk zelden op tv ofzo.
|
De vrouw van koeman leek mij ook heel aardig.
Ze hadden laatst zelfs een schandaal http://krant.telegraaf.nl/krant/arch...h.bartina.html echt erg die roddelpers!
|
![]() |
||
Citaat:
Ze zijn niet getrouwd. Ze zijn nu een jaar (misschien iets langer) bij elkaar joh. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaie Harry Potter #1046 Verwijderd | 500 | 14-07-2010 12:50 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag allemaal gedaan? duifeltje | 500 | 13-04-2004 08:52 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van dit programma? Deel 2 Verwijderd | 500 | 05-04-2004 07:47 | |
Lifestyle |
Is Nederland modebewust? Eurotrashgirl | 32 | 31-03-2004 19:25 | |
Lifestyle |
Goud of Zilver? ThugGurl | 130 | 22-08-2003 21:41 |