Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou er even subtiel iets over zeggen tegen je vriendin. Met de nadruk op subtiel. Dat je het niet snapt dat ze nou nog steeds elke keer met die jongen zoent. Misschien heeft ze wel wat met die jongen, maar wil ze het niet tegen je zeggen ofzo, weet ik. Ik vind het niet echt normaal allemaal, maargoed wie ben ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou er niks van zeggen hoor, of mss iets in de richting van dat jij dat nooit zou doen.
Maar ja als zij zich er happy bij voelt, ieder het zijne he ![]() Vooral niet jaloers zijn op haar, want volgens mij vinden sommige (jongeren) mensen het stoer ofzo om met zoveel mogelijk te zoenen ![]() |
![]() |
|
Erger je je eraan ofzow? Ik bedoel he 't is vast een meid waarbij de hormonen ook op springen staan met de instelling: je bent maar 1 keer jong. Op zich goede instelling zolang je er maar niemand mee kwetst.
Ik zou er niet echt mee kunnen zitten. Zou het zelf niet doen, maar da's wat anders. Als jij je er wel aan ergert zou ik idd eens vragen waarom ze dat doet, en of ze zich misschien een beetje in kan houden als jij mee bent omdat je het niet prettig vind om aan te zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoals AngelLena al zei, ze is jong en wil wat.. |
![]() |
||
Citaat:
"maar ik heb al n naam" ![]() k weet niet of t n grapje was, of dat ze heel dom was, maar k moest wel lachen ![]()
||
Citaat:
Jong, OK! Ze wil wat, OK! Maar moet dat dan met 20 jongens? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Normaal, tsja, wat is normaal? Ik vind het persoonlijk een beetje zielig als een jong meisje daar haar zelfvertrouwen vandaan moet halen. (daar heeft het namelijkmee te maken) Later zal ze er misschien spijt van hebben. Ik wil niet zeggen dat ze een heilige moet worden, een keertje lekker zoenen is niets mis mee, maar zo overdreven hoeft nou ook weer niet.
Zeg haar eerlijk hoe je erover denkt, maar probeer niet te veroordelend over te komen. (dat doe ik wel, weet ik, maar ik hoef het niet tegen haar te zeggen) Maar ik vrees toch dat het beste wat je kunt doen afwachten is tot deze periode overgewaaid is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
ARTistiek |
een onafgemaakt verhaal (1e hoofdstuk) Chloe Siere | 2 | 04-09-2001 19:44 |