Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat gebeurt trouwens vrij vaak vind ik, dat in waargebeurde verhalen slechts een kant van het verhaal behandelt wordt. In de meeste oorlogsfilms worden de duitsers en koreanen ook afgeschilderd als beesten, terwijl dat wel gewoon mensen waren.
||
Citaat:
Werd nog wel uitgelegd in de film: Magdalena werkte hard om zo van haar zondes af te komen. Dat tehuis was daar voor "gevallen vrouwen" en ze moesten daarom ook hard werken om van hun zondes af te komen. Er heerste daarom ook grote tucht en orde. De nonnen zelf waren natuurlijk geen "gevallen vrouwen." Misschien moet je iets meer van de katholieke kerk uit t verleden weten,.....
||
Citaat:
En ik weet inderdaad niet veel van de katholieke kerk uit het verleden, maar dat is volgens mij niet zo belangrijk om deze film te kunnen beoordelen, je beoordeelt immers de film, niet het verleden ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 5 AJMouse | 500 | 14-07-2004 01:03 | |
Films, TV & Radio |
Wat vind de volgende forummer van deze film? Alistar | 318 | 03-04-2004 23:13 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Films, TV & Radio |
Beste/slechtste films van 2003 Anonymous John | 68 | 01-01-2004 13:46 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? Verwijderd | 499 | 18-08-2003 11:55 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? battlestar | 500 | 02-06-2003 21:24 |