![]() |
|
Nummer van de aankomende plaat op Reflections met Ivo ex-against time op zang.
Razor Crusade-The Low Spark Vind t erg op Snapcase lijken. Beetje boy sets fire achtig misschien ook. Weet nog niet wat ik er echt van vind.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en wat zeikt iedereen nou in hemelsfuckingnaam over friso, hij geeft toch gewoon zn mening? kom op jongens... ik vind het wel leuk klinken, het is niet zo geweldig bijzonder, klinkt wel lekker...
|
![]() |
ik vind em vet, ik zeg Razor Crusade for Vice-President, The Motion voor President...........
The Motion
|
Verwijderd
|
Vandaag gedownload:
- dit - pr0n De pr0n is wel voor herhaling vatbaar. Ik vind de andere band van de zanger leuker, zitten nog wat meer mensen van Against Time in had ik begrepen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar goed, ik vind sommige reacties hier ook overdreven. en ik vind het niet erg als iemand anders een andere mening heeft (wouszer), dat heb ik ook nooit gezegd, alleen mijn mening is niet 'goed' genoeg blijkbaar. goed: ik heb het nummer geluisterd. ik vind het eerlijk gezegd beter dan de EP. ik had verwacht dat de zanger het niet zo goed zou doen, ik vond against time altijd maar een middelmatig bandje, maar hier komt zijn stem beter tot zijn recht.
|
![]() |
Erg erg erg vet en dan druk ik me nog zwak uit.
Met Sebastian was het al erg goed maar met Ivo is het geheel echt wel naar een hoger niveau getild. Fak wat is dit goed. Het zou me verbazen als ze hier niet erg ver mee gaan komen (zeker met de mentaliteit van bijvoorbeeld sjarm). > sorry dat ik mijn mening geef over een band wiens leden nogal > eens last hebben van fucking irritante eigenwijsheid en > arrogantie. Dude! Je bent zelf een schoolvoorbeeld van iemand met eigenwijze pretenties en arrogantie. Kan niet wachten op die plaat.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Degelijke emo/Screamo topic. Verwijderd | 498 | 24-08-2006 11:26 | |
Muziek |
arnhem hardcore meeting Verwijderd | 420 | 30-03-2005 19:31 | |
Muziek |
[live] Stretch Armstrong + Razor Crusade / Raised Fist Nighttime Bird | 33 | 31-08-2004 21:03 | |
Muziek |
Razor Crusade - Infinite Water IEMOW-KOR | 11 | 21-04-2004 09:36 | |
Muziek |
welke band maakt haar doorbraak in 2004 funkypunk | 201 | 08-03-2004 20:07 |