Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind het onorgineel, zoals al gezegd is, en daarbij heb ik het het sowieso niet op dit soort teksten, met veel scheldenwoorden, maar zonder echte boodschap |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() -- Asjeblieft zeg! deze dingen zijn in nederland gewoon bijna niet mogelijk en al helemaal niet op jouw leeftijd! waarschijnlijk moet je ook nog binnen zijn voor de lantaarn palen aangaan? Doe alsjeblieft niet alsof je het zo slecht hebt zoals in de gemiddelde mtv clip. En als je me nu wilt excuseren, ik moet nog een auto wassen ![]()
|
![]() ![]() ik moet zeggen dat ik dit buitengewoon schattig vind... ![]() jongetje; leer eerst fatsoenlijk engels (en/of nederlands), leer eerst de wereld (en jezelf) realistisch te bekijken en doe dan een poging - bij voorkeur eerst in het nederlands - om iets op papier te zetten wat écht over jou gaat, iets waar je echt mee bezig bent. dit is gewoon waanzin. het spijt me, maar door zoiets te schrijven ben je niet echt The Man, mocht je dat nastreven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kan beter ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat was jouw laatste OMG moment? #2 Verwijderd | 500 | 12-01-2007 23:39 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Muziek |
Best gecoverde liedje? BrunetJuh | 67 | 24-08-2002 19:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AMC zoekt vrijwilligers xtc-test Tox | 30 | 11-07-2002 20:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Kort maar krachtig GANGSTA | 2 | 16-08-2001 19:31 |