Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ten tweede, wat wil je met dit nutteloze topic bereiken??? ![]()
Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 05:52. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
"tsss" je zegt het alsof het raar is ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
en dat vanwege een stel batterijen... alleen dit TOPIC genereerd al zoveel negatieve reclame dat ze die batterijen weer 10 keer kwijt zijn... en als het nou terecht was geweest ![]() Waarom ze het doen??? de media markt is totaaaaal paranoide geworden, je wordt als je daar werkt ELKE avond gefoullieerd (alsof dat helpt) en alles wat je doet wordt gelogd. Het is gewoon niet prettig werken daar, zeker niet als je weet dat ze je er toch weer uit gaan schoppen. Toen mijn contract niet snel genoeg afliep zetten ze me gewoon op 3 uurtjes per week zodat ik zo min mogelijk kon werken. Ow... dan was je zeker slecht zou je denken??? nee... ik was een van de beteren, ze behandelen iedereen zo. Voor de opening hebben ze veel personeel nodig na de kerst moet je weer opzouten. Niet dat ik ze dat kan kwalijk nemen, maar het mag wel iets minder radicaal ok?
||
Citaat:
Zo werkte een vriend van mij daar ook, die was 4 keer achter elkaar verkoper van de week en toch schopten ze hem weg... omdat hij zijn overhemd niet netjes genoeg gestreken had. Of moet je je baard afscheren omdat men dat niet mooi vind... tot zover je vrijheid. Alsof alle klanten zitten te wachten op gladgeschoren nette gladde hard-sellers.... want DAT is wat er nu nog rondloopt. Ik kreeg terug van de directie dat ik te weinig aan pressieverkopen deed, dat betekent iemand opzadelen met een product waar hij eigenlijk niet op zit te wachten. Iedereen die verstand heeft van verkopen weet dat hard-selling niet werkt... maar goed, in Zwolle is de Media Markt nu dan ook bizar leeg elke dag... behalve dan op de cd/dvd afdeling. (en als ze weer zo belachelijke aanbieding hebben die na 5 minuten weg is omdat ze er maar 100 op voorraad nemen)
Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 10:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Deel je ervaringen met andere forummers! Verwijderd | 17 | 30-05-2008 10:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politiek van de Verenigde Staten Mark Almighty | 205 | 20-04-2007 11:50 | |
Leenreclames verbieden? Gatara | 319 | 06-03-2007 13:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat kost een mensenleven? NOU? IGRA | 56 | 15-08-2004 23:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
mensen en de dood allways_dream | 45 | 23-07-2004 14:42 | |
Bush: 'vermindering rechten van verdachten' Verwijderd | 27 | 04-12-2002 20:08 |