Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2004, 17:20
pizzaforum
pizzaforum is offline
hebben er meer mensen zoals ik bij de Media markt gewerkt en hebben daar vreselijk nare herinneringen aan?

Ik ben weggetrapt voor het helpen bij diefstal... volkomen onterecht. Ik was gewoon een klant aan het helpen
Dat is een jaar geleden en ik zit er nog mee. Koop daar niks mensen!!!

Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 17:59.
Advertentie
Oud 30-03-2004, 17:22
Bob_de_bouwer
Bob_de_bouwer is offline
Citaat:
pizzaforum schreef op 30-03-2004 @ 18:20 :
hebben er meer mensen zoals ik bij de Media markt gewerkt en hebben daar vreselijk nare herinneringen aan?

Ik ben weggetrapt voor het helpen bij diefstal... volkomen onterecht. Ik was gewoon een klant aan het helpen

ten eerste is reclame maken volgens mij verboden

ten tweede, wat wil je met dit nutteloze topic bereiken???

Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 05:52.
Oud 30-03-2004, 17:40
pizzaforum
pizzaforum is offline
ik maak geen reclame!!! ik haat de media markt om wat ze me hebben aangedaan, er zijn bijzonder veel mensen die door ze genaaid zijn. ik probeer hier meer verhalen te vinden van mensen zoals ik.

(of is dat contact zoeken) nou ja... dan maken we ervan dat iedereen hier zijn slechte ervaringen over de Media Markt mag posten. gewoon alle ellende!
Oud 30-03-2004, 17:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
pizzaforum schreef op 30-03-2004 @ 18:40 :
ik maak geen reclame!!!
Die link lijkt daar anders sterk op...
Oud 30-03-2004, 17:59
pizzaforum
pizzaforum is offline
hmmmz, ja... ok ok ok... ik haal de link wel weg ok... tsss
Oud 30-03-2004, 18:40
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
pizzaforum schreef op 30-03-2004 @ 18:59 :
hmmmz, ja... ok ok ok... ik haal de link wel weg ok... tsss

"tsss"

je zegt het alsof het raar is
Oud 31-03-2004, 07:06
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
pizzaforum schreef op 30-03-2004 @ 18:20 :

sorry maar dit is wel beetje een raar verhaal. Waarom zou men jou wegsturen? Niet omdat jij 'zomaar' een klant aan het 'helpen' was.
Oud 31-03-2004, 08:23
Miracle
Miracle is offline
Een aantal mensen die ik ken werken er sindskort en er is nog niks raars gebeurd.
Oud 31-03-2004, 10:50
pizzaforum
pizzaforum is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 31-03-2004 @ 08:06 :
sorry maar dit is wel beetje een raar verhaal. Waarom zou men jou wegsturen? Niet omdat jij 'zomaar' een klant aan het 'helpen' was.
Het was niet zooomaar. Er waren batterijen verdwenen en omdat ze mij aantroffen op de videoband... DUH ik werkte er... maar goed... had ik het dus gedaan. Ik moest alleen nog maar bekennen, mocht de videoband zelf niet zien. Als ik niet meewerkte haalde men de politie erbij en zouden er zware consequenties volgen.... dat deed ik dus. De politie kwam, stelde een rapport op en enkele maanden later werd het onderzoek gestaakt wegens het gebrek aan bewijs. (sepo)

en dat vanwege een stel batterijen... alleen dit TOPIC genereerd al zoveel negatieve reclame dat ze die batterijen weer 10 keer kwijt zijn... en als het nou terecht was geweest ik heb nog nooit iets gejat in mijn leven. Zou het ook nooit doen, zeker niet nadat iemand mijn scooter heeft gejat... wat een kutgevoel is dat zeg.

Waarom ze het doen??? de media markt is totaaaaal paranoide geworden, je wordt als je daar werkt ELKE avond gefoullieerd (alsof dat helpt) en alles wat je doet wordt gelogd. Het is gewoon niet prettig werken daar, zeker niet als je weet dat ze je er toch weer uit gaan schoppen. Toen mijn contract niet snel genoeg afliep zetten ze me gewoon op 3 uurtjes per week zodat ik zo min mogelijk kon werken. Ow... dan was je zeker slecht zou je denken??? nee... ik was een van de beteren, ze behandelen iedereen zo. Voor de opening hebben ze veel personeel nodig na de kerst moet je weer opzouten. Niet dat ik ze dat kan kwalijk nemen, maar het mag wel iets minder radicaal ok?
Oud 31-03-2004, 10:52
pizzaforum
pizzaforum is offline
Citaat:
dreen schreef op 31-03-2004 @ 09:23 :
Een aantal mensen die ik ken werken er sindskort en er is nog niks raars gebeurd.
Komt wel, iedereen maakt daar rare dingen mee... ik garandeer je dat die mensen die jij kent straks met rare verhalen thuiskomen.

Zo werkte een vriend van mij daar ook, die was 4 keer achter elkaar verkoper van de week en toch schopten ze hem weg... omdat hij zijn overhemd niet netjes genoeg gestreken had. Of moet je je baard afscheren omdat men dat niet mooi vind... tot zover je vrijheid. Alsof alle klanten zitten te wachten op gladgeschoren nette gladde hard-sellers.... want DAT is wat er nu nog rondloopt.

Ik kreeg terug van de directie dat ik te weinig aan pressieverkopen deed, dat betekent iemand opzadelen met een product waar hij eigenlijk niet op zit te wachten. Iedereen die verstand heeft van verkopen weet dat hard-selling niet werkt... maar goed, in Zwolle is de Media Markt nu dan ook bizar leeg elke dag... behalve dan op de cd/dvd afdeling. (en als ze weer zo belachelijke aanbieding hebben die na 5 minuten weg is omdat ze er maar 100 op voorraad nemen)

Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 10:58.
Oud 31-03-2004, 11:17
pizzaforum
pizzaforum is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 30-03-2004 @ 19:40 :
"tsss"

je zegt het alsof het raar is
het is mijn visitekaartje
Oud 31-03-2004, 11:40
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
pizzaforum schreef op 31-03-2004 @ 11:50 :
en dat vanwege een stel batterijen... alleen dit TOPIC genereerd al zoveel negatieve reclame dat ze die batterijen weer 10 keer kwijt zijn...
Het enige wat dit topic genereert is een beeld van een puberjongen die een beetje baalt dat hij zijn baantje kwijt is.
Oud 31-03-2004, 11:50
iamcj
iamcj is offline
Ik vind de mediamarkt zachtjes gezegd een klotewinkel. Laatste keer stonden 3 verkopers met elkaar te praten. Dus ik vraag van een bepaalde muis of die nog op voorraad omdat er geen dozen van stoden. Reactie: "Je moet maar even zoeken of er nog eentje staat en anders hebben we ze niet meer"

Dus ik zeg: "Heb ik al gedaan" en wacht op de reactie dat hij het artikel gaat bestellen, we kijken elkaar 2 seconden aan, draait die vent zich gewoon om en zet zijn gesprek voort.

Keer daarvoor ook al zoiets, ik ga er iig niet meer heen
Oud 31-03-2004, 14:22
Verwijderd
ik vind het altijd een totale chaos op bij de mediamarkt. maar mss omdat alles een stuk goedkoper is kunnen ze minder personeel aannemen enzo... bij de kassa's staat er echt altijd een superlange rij en verkopers zijn er amper te vinden. maar de prijzen zijn wel weer lokkend.
conclusie: ik heb er geen hekel aan.
Oud 31-03-2004, 16:13
ekki
ekki is offline
Ik vind eigenlijk dat dit topic hier niet thuishoort. Het enige waar het voor dient is frustratie van de topicstarter uiten (en later nog ff van iemand anders) en de Mediamarkt afkraken. Verder gaat het nergens over.

Als er nou een vraag in zat of iets dergelijks vond ik het nog goed, maar deze sluit ik (om bovenstaande redenen).

Regels voor berichten