Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
FF9 goed? ![]() You have got to be kidding me |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Inderdaad.
Dat vreselijke moment dat Sephi Aeris doorsteekt. Het dramatische moment dat cloud Aeris te water laat ![]() Alleen vind ik die laatste scené vaag. Je ziet cloud totaan zijn middel in het water staan. Hij laat haar los en opeens zie je haar van onder met een camerastandpunt dat tientallen meters in de diepte zit. Huh? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
bovendien moet je neit aankomen met "het is te simpel", want hou er rekening mee dat je er zelf ook beetr in wordt met de jaren, FF-X is een goeie "instap-final fantasy", ik had daarvoor nog nóóit een final fantasy aangeraakt, en deel 10 beviel me wel. |
![]() |
||
Citaat:
FFX-2 is een slap aftreksel van FFX...ik bedoel 'dresspheres'! Hoe kom er erop! ![]() BTW deel 7 is inderdaad ongeeveraard in de game industrie, als je het mij vraagt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond het alleen jammer dat Tidus toch nog leefde. Dat verdwijnen was zo'n mooi einde geweest. In plaats van die preek van Yuna hadden ze gewoon een hele sloot aan 'good memory' flashbacks erin moeten gooien(ook stukjes die niet in het spel voorkwamen). Dan was het een veel mooier einde geweest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
deel 7 kan best goed zijn, ik heb het nooit gespeeld, maar ga niet alle games afspiegelen op deel 7, want dan komt het toch maar neer op het "deel7wasveelbeterdandezedusdezeisautomatischcrapenzo!!1!!!1`!1@1" , als spel is deel 10 gewoon goed, punt.
Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 14:21. |
![]() |
|
goed, ik geef toe dat vergelijken met FF7 niet echt goed is, maar als iemand begint over die en die FF vind ik de beste, dan ga ik automatisch FF7 er bij halen, dat kan ik ook niet helpen
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, ik had hem op de psx gekocht. Erg leuk spel, mooi verhaal, coole characters. Maar het ging zo verdomd traag. Het menu openen duurde te lang en laat ik het maar niet hebben over het menu sluiten
![]() Een regelrechte port is slecht, ze hadden dan el niet alles hoeven aanpassen, maar om de snelheid op zulk soort momenten te verhogen is toch niet te veel gevraagd? Op de emulator is ie een stuk fijner dankzij het versnellen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De psx versie is veel langzamer dan het SNES orgineel, hoe dat komt weet ik ook niet precies ![]()
|
Verwijderd
|
Gelukkig maar, die slowdown was screwed up
![]() Filmpje aan het begin was geinig om te zien. helaas heb ik het spel nooit uitgespeeld. (ik zat op een zwevende blok steen ofzo), want ik ging me PSX inruilen om een PS2 te kopen en ik wilde ook meteen van het spel af. Ik speel hem wel eens met de emulator uit ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind hem zelfs leuker dan 7.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
http://www.ffhybrid.net/movies.php?l...nloads/mov/ff7
Ff aanmelden en dan zoeken waar ie staat. Zullen vast ook wel andere sites zijn die hem hebben, maar van deze weet ik het. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zal wel 2005 voor ons worden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan mogen we wel van extreem veel geluk spreken ![]()
||
Citaat:
Vooral toen ik die tranen uit zijn versteende vader zag komen moest ik een traantje weg pinken ![]() |
![]() |
|
Ik heb al zin in deel 12, was een mooie site trouwens
Trouwens mensen, deel 10 was helemaal niet slecht! Het was net zo leuk als alle andere delen ![]() ben nu deel 10-2 aan het spelen, ik vind het wel het slechste deel tot nu toe, vooral door de girl power en omdat er geen summon's zijn
||
Citaat:
![]() Mjah tword weer old adventure RPG hopelijk krijgt deze FFF wel een sterk verhaallijn want FFX-2 vonk echt een slap verhaallijn. veraallijn was zo kut sloeg nergens op leek zon gast op tidus was het een of ander shuyin maar verhaal was zowie so vaag wat wel chill was is het battle system en classes dat is wel erg mooi gemaakt ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er gaat niets boven 6 en 7. Zeven was mijn eerste FF, en daardoor misschien ook wel de meest indrukwekkende. De voorgaande delen (4, 5 en 6) waren ook fantastisch. Van de NES-delen was vooral 3 leuk.
Maar 8 was pure bagger; een onlogisch verhaal, lelijke graphics, slecht battlesysteem (eentonige summons en magicdrawing); het trok me gewoon niet. 9 was weer een grote stap vooruit, en kan zich evenaren met 6 en 7. De middeleeuws aandoende sfeer, de personages en de muziek waren geniaal. Het enige minpunt was de lage moeilijkheidsgraad en de lengte. 10 en 10-2 heb ik nog niet gespeeld, maar ik vrees dat die wat zullen tegenvallen (de stijl spreekt me niet echt aan namelijk)... Van 12 vind ik de characters erg 10-achtig, helaas. Edit: vergeet ik bijna Tactics te noemen...Mooi verhaal, koele battles (het tactische element was goed uitgewerkt) maar véél te kort :\ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Eindlijst goeie games PS2. Koning | 52 | 29-03-2008 00:31 | |
Games |
Final Fantasy XII 'I'he Prophet | 140 | 06-01-2008 19:52 | |
Games |
Welk spel speel jij momenteel / welk spel heb jij als laatst uitgespeeld? Menahem | 479 | 19-10-2007 15:32 | |
Games |
Game of 2006 *Naon()Flux* | 42 | 09-11-2006 08:36 | |
Games |
Welke game kijk je het meest naar uit? Verwijderd | 99 | 09-07-2005 01:41 | |
Games |
Remake FF VII? Verwijderd | 53 | 06-11-2003 23:57 |