Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2004, 21:00
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Jaja.

http://www.ff12.com/

Nu maar hopen dat ie net zo goed is als FF9, of beter!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2004, 21:44
Verwijderd
Khad al een trailer gezien. Ziet er mooi uit. Ik vraag me af wat de rol van die evillooking knight is

In een bepaald shot doet die Ashe me sterk aan Yuna denken.
En Vaan heeft weer (te) veel weg van Tidus. Balflear lijkt me weer afgeleid van Wakka.
Die hazenoren mogen van mij weg btw -.-'

Aan de filmpjes te zien lijkt het me wel een enorm vette sfeer hebben . Ook de ingame facial animations zijn mooi.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 22:05
D@mien
D@mien is offline
Et ziet er friggin' mooi uit ja...
alleen hoop ik niet dan Square-Enix lijdt aan het 'X-Box syndroom'.
Oftewel grafics over gameplay. FFX was daar een beetje een voorbeeld van...zag er allemaal retestrak uit, maar het verhaal was vrij simpel en de gameplay viel vrij tegen...én ik wil mn worldmap terug...

Et ziet er dus erg mooi uit, maar een goed verhaal vind ik véél belangrijker...hopelijk willen ze dat bij de Square-Enix ook...
Oud 21-02-2004, 22:10
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
interessant....

het witte konijn speelt mee, nu enkel nog de Hartenkoningin vinden

nee, effe serieus...

jammer dat er nog maar weinig characters op de site staan...

de movieshots zien er erg gaaf uit, doet me een beetje denken aan een mix van FF8 en 9....

middeleeuwen met hoogstaande technieken, zeg maar

En zo te zien hebben we al een beste oorlog daar

ik ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen
Oud 21-02-2004, 22:12
Verwijderd
Dit wordt wel weer een toppertje ik heb tot nu to alle final fantasy games gespeeld ik ben op dit moment bezig met final fantasy X-2 die is ook wel vet maar XII lijkt me nog vetter
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 22:21
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 21-02-2004 @ 22:00:
Jaja.

FF9 goed?

You have got to be kidding me
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 22:47
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Citaat:
MarKel schreef op 21-02-2004 @ 23:21:
FF9 goed?

You have got to be kidding me
Nee ik vindt FF9 de beste, het verhaal is dan niet zo orgineel, maar ik vindt de sfeer geweldig, en de muziek nog geweldiger.

Maar zoals ik al zei, het old school sfeertje van FF9 bevalt me heel erg.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 00:47
Rareware
Rareware is offline
Ik heb gelezen dat het een mix moet worden tussen de gewone FF games en FF tactics. Er komt ook een of ander aangepast judge systeem, zoals je ook in FF-tactics hebt. In FF-tactics heb je ook het Viera ras en dat zijn die met die oren.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 13:07
TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 21-02-2004 @ 23:47:
Nee ik vindt FF9 de beste, het verhaal is dan niet zo orgineel, maar ik vindt de sfeer geweldig, en de muziek nog geweldiger.

Maar zoals ik al zei, het old school sfeertje van FF9 bevalt me heel erg.
Je haalt de woorden uit mn mond. FFX was echt crap en FFX2 begin ik al niet eens aan.
Oud 22-02-2004, 15:22
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
nou, ik vind toch nog steeds FF7 de allerbeste, de emoties die dat spel met zich mee bracht zijn tot deze dag nog steeds niet geëvenaard
Oud 22-02-2004, 15:30
Verwijderd
Inderdaad.
Dat vreselijke moment dat Sephi Aeris doorsteekt.
Het dramatische moment dat cloud Aeris te water laat

Alleen vind ik die laatste scené vaag. Je ziet cloud totaan zijn middel in het water staan. Hij laat haar los en opeens zie je haar van onder met een camerastandpunt dat tientallen meters in de diepte zit. Huh?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 17:55
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef op 22-02-2004 @ 16:30:
Alleen vind ik die laatste scené vaag. Je ziet cloud totaan zijn middel in het water staan. Hij laat haar los en opeens zie je haar van onder met een camerastandpunt dat tientallen meters in de diepte zit. Huh?
Cloud stond misschien aan de rand van een soortement van geul....
Oud 22-02-2004, 18:47
Verwijderd
De camera van onder laat een open stuk zien van tientallen vierkante meters
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:15
Verwijderd
Citaat:
TommytheCat schreef op 22-02-2004 @ 14:07:
Je haalt de woorden uit mn mond. FFX was echt crap en FFX2 begin ik al niet eens aan.
FF-X is best vermakelijk.

bovendien moet je neit aankomen met "het is te simpel", want hou er rekening mee dat je er zelf ook beetr in wordt met de jaren, FF-X is een goeie "instap-final fantasy", ik had daarvoor nog nóóit een final fantasy aangeraakt, en deel 10 beviel me wel.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 20:16
Levitating Nun
Citaat:
Ik snap niet wat mensen zo lopen te fokken op FFX..ik vond het een goede game, het verhaal is prima en óók bij FFX kwamen emoties los: een klassiek love-story (die natuurlijk niet mag zijn), een (bijna) episch verhaal, een paar onverwachte (voor mij dan) twists op het einde...vond het heel jammer dat het afgelopen was.
FFX-2 is een slap aftreksel van FFX...ik bedoel 'dresspheres'! Hoe kom er erop!

BTW deel 7 is inderdaad ongeeveraard in de game industrie, als je het mij vraagt
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 09:30
Verwijderd
Citaat:
MarKel schreef op 22-02-2004 @ 21:16:
Ik snap niet wat mensen zo lopen te fokken op FFX..ik vond het een goede game, het verhaal is prima en óók bij FFX kwamen emoties los: een klassiek love-story (die natuurlijk niet mag zijn), een (bijna) episch verhaal, een paar onverwachte (voor mij dan) twists op het einde...vond het heel jammer dat het afgelopen
You read my mind
Ik vond het alleen jammer dat Tidus toch nog leefde. Dat verdwijnen was zo'n mooi einde geweest. In plaats van die preek van Yuna hadden ze gewoon een hele sloot aan 'good memory' flashbacks erin moeten gooien(ook stukjes die niet in het spel voorkwamen). Dan was het een veel mooier einde geweest
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 10:37
Levitating Nun
Citaat:
Morridin schreef op 23-02-2004 @ 10:30:
You read my mind
Ik vond het alleen jammer dat Tidus toch nog leefde. Dat verdwijnen was zo'n mooi einde geweest. In plaats van die preek van Yuna hadden ze gewoon een hele sloot aan 'good memory' flashbacks erin moeten gooien(ook stukjes die niet in het spel voorkwamen). Dan was het een veel mooier einde geweest
Ik vond het einde sowieso een beetje gaar, maar ik heb zoveel fun gehad met FFX
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 14:22
Verwijderd
deel 7 kan best goed zijn, ik heb het nooit gespeeld, maar ga niet alle games afspiegelen op deel 7, want dan komt het toch maar neer op het "deel7wasveelbeterdandezedusdezeisautomatischcrapenzo!!1!!!1`!1@1" , als spel is deel 10 gewoon goed, punt.

Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 15:56
Levitating Nun
Citaat:
Havock schreef op 23-02-2004 @ 15:22:
deel 7 kan best goed zijn, ik heb het nooit gespeeld, maar ga neit aslle games afspiegelen op deel 7, want dan komt het toch maar neer op het *
Daar maak je een punt...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 20:44
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
goed, ik geef toe dat vergelijken met FF7 niet echt goed is, maar als iemand begint over die en die FF vind ik de beste, dan ga ik automatisch FF7 er bij halen, dat kan ik ook niet helpen
Oud 25-02-2004, 08:46
Verwijderd
Vergelijken is gewoon iets wat in de menselijke aard zit
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 11:28
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Al dat geblaat hier over FF VII....hebben jullie VI nooit gespeeld ofzo?
Oud 25-02-2004, 11:39
Verwijderd
Ja, ik had hem op de psx gekocht. Erg leuk spel, mooi verhaal, coole characters. Maar het ging zo verdomd traag. Het menu openen duurde te lang en laat ik het maar niet hebben over het menu sluiten
Een regelrechte port is slecht, ze hadden dan el niet alles hoeven aanpassen, maar om de snelheid op zulk soort momenten te verhogen is toch niet te veel gevraagd?
Op de emulator is ie een stuk fijner dankzij het versnellen
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 11:46
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morridin schreef op 25-02-2004 @ 12:39:
Ja, ik had hem op de psx gekocht. Erg leuk spel, mooi verhaal, coole characters. Maar het ging zo verdomd traag. Het menu openen duurde te lang en laat ik het maar niet hebben over het menu sluiten
Een regelrechte port is slecht, ze hadden dan el niet alles hoeven aanpassen, maar om de snelheid op zulk soort momenten te verhogen is toch niet te veel gevraagd?
Op de emulator is ie een stuk fijner dankzij het versnellen
Het is geen regelrechte port knaap .
De psx versie is veel langzamer dan het SNES orgineel, hoe dat komt weet ik ook niet precies .
Oud 25-02-2004, 12:55
Verwijderd
Gelukkig maar, die slowdown was screwed up
Filmpje aan het begin was geinig om te zien. helaas heb ik het spel nooit uitgespeeld. (ik zat op een zwevende blok steen ofzo), want ik ging me PSX inruilen om een PS2 te kopen en ik wilde ook meteen van het spel af.
Ik speel hem wel eens met de emulator uit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2004, 19:01
TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 25-02-2004 @ 12:28:

Vind hem zelfs leuker dan 7.
Oud 25-02-2004, 22:30
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 25-02-2004 @ 12:28:
heb ik wel gespeeld, maar toch vond ik dat VII meer te bieden had dan FFVI
Oud 26-02-2004, 00:25
zenfox
zenfox is offline
Citaat:
Morridin schreef op 21-02-2004 @ 22:44:
Khad al een trailer gezien. Ziet er mooi uit. Ik vraag me af wat de rol van die evillooking knight is
trailer?! waaar
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 08:13
Verwijderd
http://www.ffhybrid.net/movies.php?l...nloads/mov/ff7

Ff aanmelden en dan zoeken waar ie staat.
Zullen vast ook wel andere sites zijn die hem hebben, maar van deze weet ik het.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 10:07
Levitating Nun
Citaat:
Morridin schreef op 26-02-2004 @ 09:13:
http://www.ffhybrid.net/movies.php?l...nloads/mov/ff7

Ff aanmelden en dan zoeken waar ie staat.
Zullen vast ook wel andere sites zijn die hem hebben, maar van deze weet ik het.
Kan niet wachten

Zal wel 2005 voor ons worden
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 12:02
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
MarKel schreef op 26-02-2004 @ 11:07:
Kan niet wachten

Zal wel 2005 voor ons worden
2005?

dan mogen we wel van extreem veel geluk spreken
Oud 29-02-2004, 14:12
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Citaat:
Amen

Ik heb ook amper plezier met FFX gehad, en ik begin nieteens aan die girl power FFX-2.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 14:16
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Citaat:
Morridin schreef op 22-02-2004 @ 16:30:
Inderdaad.
Dat vreselijke moment dat Sephi Aeris doorsteekt.
Het dramatische moment dat cloud Aeris te water laat

Ik vondt de scene dat XIII zijn vader terug zag héél erg goed!aangezien hij dacht dat het een zwakkeling was die zijn stam achterliet om zelf te overleven.

Vooral toen ik die tranen uit zijn versteende vader zag komen moest ik een traantje weg pinken
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 15:38
Verwijderd
Ik had fijne rillingen bij het (slechte kwaliteit maar okey) gehuil van Red
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 20:31
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
de dood van Aeris riep bij mij nog de meeste gevoelens op

snif, arme Aeris
Oud 03-03-2004, 21:15
Emphasis
Emphasis is offline
Huil huil, wat was FFX crap. Het was mijn eerste FF game en imo was er weinig echt slecht aan. Hell, ik heb me er weken mee geamuseerd zelfs. Fuck zeg, het is ook nooit goed. Er is altijd wel wat beter of mooier en.. nja.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 21:41
Levitating Nun
Citaat:
Emphasis schreef op 03-03-2004 @ 22:15:
Huil huil, wat was FFX crap. Het was mijn eerste FF game en imo was er weinig echt slecht aan. Hell, ik heb me er weken mee geamuseerd zelfs. Fuck zeg, het is ook nooit goed. Er is altijd wel wat beter of mooier en.. nja.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 14:13
dr.phil 2
dr.phil 2 is offline
Ik heb al zin in deel 12, was een mooie site trouwens

Trouwens mensen, deel 10 was helemaal niet slecht! Het was net zo leuk als alle andere delen

ben nu deel 10-2 aan het spelen, ik vind het wel het slechste deel tot nu toe, vooral door de girl power en omdat er geen summon's zijn
Oud 04-03-2004, 23:10
sephiroth32
sephiroth32 is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 21-02-2004 @ 22:00:
Jaja.

FFIX was wel een leuk spel maar echte goede delen waren natuuurlijk FF VI, VII en VIII
Mjah tword weer old adventure RPG hopelijk krijgt deze FFF wel een sterk verhaallijn want FFX-2 vonk echt een slap verhaallijn.
veraallijn was zo kut sloeg nergens op leek zon gast op tidus was het een of ander shuyin maar verhaal was zowie so vaag wat wel chill was is het battle system en classes dat is wel erg mooi gemaakt en nogal weinig beschikbare characters drie maar
Oud 05-03-2004, 00:45
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Citaat:
sephiroth32 schreef op 05-03-2004 @ 00:10:
FFIX was wel een leuk spel maar echte goede delen waren natuuurlijk FF VI, VII en VIII
Mjah tword weer old adventure RPG hopelijk krijgt deze FFF wel een sterk verhaallijn want FFX-2 vonk echt een slap verhaallijn.
veraallijn was zo kut sloeg nergens op leek zon gast op tidus was het een of ander shuyin maar verhaal was zowie so vaag wat wel chill was is het battle system en classes dat is wel erg mooi gemaakt en nogal weinig beschikbare characters drie maar
Ennnn dank je wel om het hele verhaal te verklappen voordat ik hem gespeeld heb
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 10:55
sephiroth32
sephiroth32 is offline
Kut khad heb eigelijk in een spoiler moten zetten jah...
Oud 05-03-2004, 17:15
dr.phil 2
dr.phil 2 is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 05-03-2004 @ 01:45:
Ennnn dank je wel om het hele verhaal te verklappen voordat ik hem gespeeld heb
heel erg bedankt ja
Oud 05-03-2004, 18:19
sephiroth32
sephiroth32 is offline
sorry I'm just humon too y'know
Oud 07-03-2004, 08:19
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
sephiroth32 schreef op 05-03-2004 @ 19:19:
sorry I'm just humon too y'know
humon nog wel

I'm usually human
Oud 07-03-2004, 19:35
Verwijderd
Er gaat niets boven 6 en 7. Zeven was mijn eerste FF, en daardoor misschien ook wel de meest indrukwekkende. De voorgaande delen (4, 5 en 6) waren ook fantastisch. Van de NES-delen was vooral 3 leuk.

Maar 8 was pure bagger; een onlogisch verhaal, lelijke graphics, slecht battlesysteem (eentonige summons en magicdrawing); het trok me gewoon niet.

9 was weer een grote stap vooruit, en kan zich evenaren met 6 en 7. De middeleeuws aandoende sfeer, de personages en de muziek waren geniaal. Het enige minpunt was de lage moeilijkheidsgraad en de lengte.

10 en 10-2 heb ik nog niet gespeeld, maar ik vrees dat die wat zullen tegenvallen (de stijl spreekt me niet echt aan namelijk)...

Van 12 vind ik de characters erg 10-achtig, helaas.

Edit: vergeet ik bijna Tactics te noemen...Mooi verhaal, koele battles (het tactische element was goed uitgewerkt) maar véél te kort :\
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten