Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maarja. |
![]() |
||
Citaat:
|
Grappig, dit gedicht zit vrij simpel in elkaar met al die herhalingen, geen ingewikkeld taalgebruik, geen moeilijke metaforen en geen bijsteroriginele boodschap, maar ondanks dat vind ik hem goed.
Dit bewijst maar weer eens dat een gedicht helemaal niet aan regels gebonden is om goed te kunnen zijn, de herhaling is niet vervelend, er zit een goede structuur in, de rijm is leuk, groot pluspunt is wel dat het ook heerlijk loopt, dat vind ik knap. Je einde is echt voorspelbaar, maar als ik het hier zo lees is het net alsof ik het nog nooit eerder gelezen heb. Er spreekt gewoon een bepaalde passie uit dit gedicht, wat het voor de lezer ontzettend leuk maakt omdat die passie vaak wel in het geschreven werk zit, maar lang niet altijd overkomt. Hier lukt dat je wel. Goed ![]() Oh na een paar keer lezen heb ik toch nog 1 tip: Ik zou het mooier vinden als je van zodat omdat zou maken (4e strofe), zodat komt een beetje apart op me over ![]()
Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 14:21. |
![]() |
||
Citaat:
Zeker, zeker zeker niet. (die gedachte komt bij meer mens op w.b.t gedichten; dat het rijmt) Hoe, kloppend en goed en hoe mooi kan een niet rijmend-gedicht zijn!.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
een erg vervelend probleem .. problemenenzo | 16 | 10-04-2010 20:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde maakt kapot Anki | 31 | 22-05-2005 07:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Psychologie |
Haat-liefde vriendschap The*Ataris | 4 | 29-01-2002 14:15 | |
Verhalen & Gedichten |
ik hield van jou+liefde is het waar+liefde is blind misspretty | 1 | 09-12-2001 03:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde is onbegrijpbaar halve gare | 2 | 13-09-2001 18:12 |