Advertentie | |
|
![]() |
|
hoi...
Ik kan nu wel gaan zeggen van 'geniet van die kleine dingen' kijk naar buiten, de zon schijnt, kijk naar buiten, naar die onbezorgde kleuters, bekijk het vanuit een ander oogpunt... Maar soms, hoe hard je je best ook doet, gaat dat gewoon niet! Hoe jammer en moeilijk dat ook mag zijn... Vaak heb je er dan echt proff. hulp bij nodig om ervoor te zorgen dat je niet meer depressief bent, je wel goed voelt en wél kan genieten. Maar ook daar, moet je zelf achter staan, en het lef er voor hebben (iets wat bij mij lange tijd ontbrak). De stemmingswisselingen zijn voor mij superherkenbaar. Ik heb allebei gehad. Vroeger was ik gewoon de hele tijd down. Ik kwam uit school (als ik uberhaubt al op school was geweest) liep gelijk door naar boven, ging op mn bed liggen, en kwam er niet meer vanaf tenzij het echt moest.. Had nergens, maar dan ook nergens en ook nooit zin in... Nu, heb ik af en toe die buien, maar soms voel ik me megagoed, super happy en helemaal te gek. Het klinkt heel raar, maar die stemmingswisselingen zijn heel lastig, maar voor mij voelt het beter dan hoe ik me eerst heb gevoelt. Toch is het zeker heel erg naar en vervelend, je wordt vaak niet begrepen, je begrijpt jezelf niet eens. het lijkt me verstandig hier hulp voor te gaan zoeken... ({)(}) Wen
|
![]() |
ja, je zal toch iemand gewoon moeten vertellen wat er aan de hand is..
je kunt niet van de mensen om je heen verwachten dat ze het ruiken ![]() en als je moeder dan vraagt of er iets is en ij antwoord niet, denkt ze wellicht dat je er niet over wilt praten Die vriendin had misschien gewoon even geen tijd om goed te reageren op jouw mailtje en dat door-stuur-mailtje stond misschien wel helemaal los van jouw eerdere berichtje maar ach er is vast wel iemand anders die jouw verhaal wil aanhoren en jou eventueel in contact kan brengen met een prof op dit gebied ![]() oja en die smileys betekenen niet dat ik je aan het uitlachen ben hoor ![]()
||
Citaat:
Je zit in je apenjaren, niet veel aan te doen. |
![]() |
||
Citaat:
suc6 meis ![]() *knuf* t komt wel goe hoor, weet dat miss nie zo lijkt, maar als je er indd wat aan gaat doen kunnen anderen je helpen en indd mayb met iets van anti-depressivia, ook nie beste nat, maar als je niet egt aanleiding hebt om je zo te voelen, ik bedoel dan kan je nog 100x 14 zijn, maar das nat nie gwoon, ik ken geen mensen die toen ze 14 waren, zo voelden (al1 de mensen die hier reden voor hadden of indd iets hadden, naja, komt nie helemaal goed over wak hier wil zetten ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 13:34. |
![]() |
|
![]() |
ik praat er wel eens met een vriendin over, zij is echt aardig dan, maar ze weet ook niet echt iets eraan te doen ofzo. En ik kan ook niks tegen mn ouders zeggen want die denken dan dat er écht iets is, dat ik ergens mee zit ofzo.
'k sla mezelf ook altijd heel hard als ik weer moet huilen, vind mezelf een aansteller omdat ik niet weet waarom.......
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Rekken en strekken - wanneer? Verwijderd | 19 | 13-12-2008 17:30 |