Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
@ chimera: je bent een eikel, je ouders hebben m.i toch niets te maken met hoe je vriend eruit ziet.
Ik vind dat je er niets van aan moet trekken, laat hem lekker punk zijn en laat je ouders in hun waarde. Misschien kun je hen herinneren aan de tijd dat zij jong waren, toen zagen de vriendjes van je moeder in haar ouders ogen ook niet uit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
btw, ik heb ook een hanekam gehad, ik studeerde toen (en nu) rechten met goeie cijfers btw, had (en heb) werk, drink niet teveel, zoek geen ruzie etc etc. lijkt me wel vrij duidelijk dat als iemand toen op basis van een foto zo'n oordeel zou vellen dat daar niets van zou kloppen. en dat jou oordelen over mensen met een hanekam kennelijk ook niet klopt. kortzichtig mens.
||
Citaat:
|
Het is wel steeds je moeder hè
![]() Anyway, als het écht serieus begint te worden denk ik toch dat het wel slim is hem gewoon mee naar huis te nemen zodat ze z'n andere kant kunnen leren kennen. Als je serieus met hem verder wilt is het natuurlijk ook wel praktisch als je ouders (en in dit geval met name je moeder dus) hem kunnen accepteren. En dát is iets wat je niet zal bereiken door hem niet mee naar huis te nemen... Good luck daaarrrrrrrlin'
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Misschien moet je eens samen met je vriend bij je moeder op bezoek gaan. (Had je nog niet gedaan toch?) Dan kan ze zelf oordelen hoe hij nou precies is en dat hij waarschijnlijk heel anders is dan ze dacht toen ze zijn foto zag. Ja, en dan kan je ook nog het probleem hebben dat je moeder heb niet eens het huis is wil hebben.
![]() Maar ik heb dit nog nooit meegemaakt, maar m'n moeder zit wel elke dag aan m'n kop te zeuren dat ze niet wil dat mijn aanstaande vriendje (die er dus nog niet is ![]() ![]() Maar ja, zo zijn moeders. Er is niks anders aan te doen dan ermee leren leven denk ik.... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Liefde & Relatie |
Schoonmoeder reden tot uitmaken? Verwijderd | 27 | 17-04-2006 02:23 | |