Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom vind ik het ook zo lastig er wat van te zeggen.. want wat mag ze niet doen dan? Tuurlijk mag ze wel opmerkingen maken, maar dan liever in de vorm van tips.. ipv van kritiek/commentaar, maarja, dat is misschien wat ik er ook van maak he.. terwijl het misschien allemaal wel meevalt. Ik weet op zich best dat ze me wel accepteert en we hebben het soms ook heel gezellig.. Bedankt allemaal voor jullie reacties! Op zich mag dit topic wel dicht.. voelde me gisteren beetje kut door een bepaalde opmerking. Maar wat Experiment ook al zegt.. ik moet het gewoon niet zo serieus opvatten en er wat luchtiger over doen. En misschien wat zelfverzekerder zijn, want ik doe echt niet alles fout!! ![]() Slotje? Laatst gewijzigd op 12-04-2006 om 16:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb meer dan een jaar met hem gehad maar uiteindelijk is het mede door (niet alleen door hoor) zijn oma toch uit gegaan...
||
Citaat:
![]() Het uitmaken is mss een btje drastisch, hangt er natuurlijk vanaf hoe serieus t is enzo ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je legt het dan gewoon uit aan haar hoe jij je voelt, no hard feelings, en zo zal ze te weten komen dat het jou dwarszit terwijl je niet zozeer iets "tegen" haar hebt. zo kunnen jullie met zn 2en het vast wel oplossen samen. ik neem aan dat zij het niet erg vindt als jij op een volwassen manier met haar omgaat, en er dan ook niet voor terugschrikt om zo'n type gesprek op gang te brengen. verder kun je daarnaast het erover hebben met je vriend. kijk hoe hij ertegenover staat als het aankomt op jouw ongemakkelijke gevoel. ga desnoods met zn 3en een x rond de tafel zitten eventueel... het gaat er iig om dat jij een relatie hebt met jouw vriend. niet met je schoonmoeder. het is fijn als dat ook lekker zou lopen, maar is niet een vereiste. zolang het maar goed gaat tussen jou en je vriend, dat is het allerbelangrijkste. communicatie is dan ook altijd de sleutel in een relatie. in ieder geval succes ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |