Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
morridin:
hmm, de speren kunnen rechter maar dat is meer smaak. Ik zie geen echt probleem met het rastahaar. Ik kan me wel vinden in wat je zegt over de voet van de gooiende gast en de mond van die andere. Verder was het niet de bedoeling dat dat mannetje in de verte zou springen. Hij knielt en zwaait. Hij is trouwens op het strand en de andere 3 mensen niet, wat niet duidelijk te zien is zonder kleur. Bedankt voor je reactie. EggeD: ik zie wat je bedoeld, bedankt voor je reactie. Rest: Allemaal bedankt voor jullie reacties ![]() |
![]() |
|
Uiteraard sterk verbeterd
![]() ik moest alweer zuchten bij het zien van de eerste tekening.. 'weer zo iemand die probeert goede reacties te krijgen op een belachelijk slechte tekening' alleen het mensje die ligt op het strand is beetje raar. maar daar heb ik ook altijd moeite mee. heel mooi! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zag niet dat hij op het strand zat. Ik dacht dat dat water was wat er onder hem zat ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rik de Kikker: de bedoeling is dat deze tekening gekleurd wordt. Dan zie je wel duidelijk het verschil tussen land, strand en zee, maar nu inderdaad niet.
Ik snap verder niet hoe mensen zien dat dat ene mannetje springt of ligt, hij is idd klein maar ik hoopte dat het duidelijk was dat ie knielde. Maaaaar bedankt allemaal voor jullie reacties ![]() |
![]() |
|
Spierbal van die wannaBe Bob Marley stoort me een beetje.
Misschien kun je een schaduw leggen onder de knie van dat achteruit kruipende figuur, en horizintale streepjes zodat je ziet dat ie op de grond zit
|
hele vette tekening echt super gemaakt, maar er zitten 2 dingen in die niet geheel kloppen, waarvan ik er eentje storend vind.
Ten eerste: de voet van de man die de speer gooit is wat.... apart... Maar niet storend, tis een fysiostudent(moi) die dat opvalt. Ten tweede: Weer als fysiostudent---> de hoogste spierbal van het rastamannetje MOET kleiner. Je hebt je biceps(die onderste spierbal zeg maar) en daarboven de spier op je schouder. Bij gespierde mensen kan die aardig ontwikkeld zijn, maar dit is onmogelijk. ![]() Ondanks deze 2 dingetjes vind ik 'm echt heel gaaf.
|
Hmm ik kon toch zweren dat ik hierop gereplyed had.
Iig erg vet, verder heb ik er weinig op te zeggen, behalve dan dat die speergooiende dude zn voet er een beetje eng uitziet. Maar verder erg top, goeie diepte, uitdrukkingen en anatomie ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Sow he, heb jij even vooruitgang geboekt in 7jaar!
![]() Iig, ik vind de nieuwe tekening erg mooi! De gezichtsexpressies, diepte, enz zijn erg goed! Ook tof dat die kannibaal zich net omdraait, zo lijk je er nog meer bij betrokken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[SPEL] Het toppunt van...? Shadyboy-Ray | 21 | 27-04-2006 06:02 |