Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2004, 18:31
Denkie
Denkie is offline
-

Laatst gewijzigd op 22-12-2010 om 13:23.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 21:15
Fleurop
Fleurop is offline
Beetje rare omschrijving, maar ik begrijp dus dat je wilt weten of er verschil zit tussen twee verschillende merken vitamine pillen.
Ik denk het niet, vitaminen zijn vitaminen en daar heb je veel soorten van Het verschil ligt hem denk ik gewoon in de hoeveelheid; maar een teveel plas je er zo weer uit.
Verder tja... gewoon maar kijken op de verpakkingen en vergelijken. Qua kwaliteit lijkt me geen verschil.
En milieuvriendelijker? Ik zou het niet weten (ik wist niet eens dat daar ook nog verschil in zat)....
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 21:53
Verwijderd
Citaat:
water willowglo schreef op 08-03-2004 @ 22:15:
Beetje rare omschrijving, maar ik begrijp dus dat je wilt weten of er verschil zit tussen twee verschillende merken vitamine pillen.
Ik denk het niet, vitaminen zijn vitaminen en daar heb je veel soorten van Het verschil ligt hem denk ik gewoon in de hoeveelheid; maar een teveel plas je er zo weer uit.
Verder tja... gewoon maar kijken op de verpakkingen en vergelijken. Qua kwaliteit lijkt me geen verschil.
En milieuvriendelijker? Ik zou het niet weten (ik wist niet eens dat daar ook nog verschil in zat)....
Je plast niet alle vitamines die je teveel binnen krijgt uit, sommige wel, anderen dus niet... daarom moet je ook nooit teveel vitamines tot je nemen, 't is niet altijd goed...

Maar, goed, wat bedoeld je (TS dus) met milieuvriendelijker? De manier waarop de makers aan de vitamines komen? (Dus chemisch of natuurlijk?) Of wat?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 10:41
Allure
Er zit wel degelijk verschil in vitaminepillen. De duurdere merken bevatten vaak ook nog essentiele aminozuren. Ten tweede zijn de vitaminen in de duurdere pillen aan bepaalde stoffen gebonden waardoor ze door het lichaam sneller als vitaminen worden herkent, en dus beter worden opgenomen.

Ik snap niet helemaal waarom je de miliwuvriendelijkheid van de pillen wilt weten
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 15:04
Denkie
Denkie is offline
Héé,

Bedankt voor de informatie
Het antwoord op de vraag over de milieuvriendelijkheid weet ik ook al. Ik doelde hiermee op: de manier van produceren...
Op sommige vitamine-pillen-potjes staat namelijk op dat ze milieuvriendelijke zijn *wonderlijk genoeg*, maar het bedrijf bedoeld in de meeste gevallen dat het product op milieuvriendelijke wijze geproduceerd is, bijvoorbeeld met groene stroom ofzo...

Majaaa...

Denkie...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten