Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Okay.. ik vraag je ten eerste alsjeblieft niet te luisteren naar beckytjuhh. Niks persoonlijks beckytjuhh, maar als je een andere cultuur niet begrijpt moet je ook niet dit soort opmerkingen geven, want niet iedereen heeft de vrijheid van de Nederlandse cultuur.
Als je vriendin en haar vriend allebei heel erg verliefd op elkaar zijn, en bereid zijn door (veeeel) moeite te gaan voor elkaar, moeten ze het vertellen. Liegen is natuurlijk nooit fijn. Maar als ze allebei heilig in de islam geloven en dus ook dat Allah boven alles gaat.. tja.. dan moeten ze elkaar proberen te vergeten denk ik, hoe moeilijk het ook is. Persoonlijk denk ik niet dat God (of Allah) mensen niet voor niets dit soort emoties en gevoelens heeft gegeven, en dat Hij het ook niet erg zal vinden als je verliefd wordt en op deze emoties ingaat. Maar ik denk niet dat je vriendin veel aan mijn persoonlijke mening zal hebben in dit geval. Aangezien ze al een relatie hebben, vind ik dat ze het gewoon moeten zeggen, hoe moeilijk het ook is. Als ze echt van elkaar houden en echt verliefd zijn, zullen ze zich er wel doorheen slaan. Maar ze moeten het wel alleen doen na er goed over nagedacht te hebben, en niet in een vlaag van moed. Mijn advies aan je vriendin: Zeg het tegen je ouders, maar denk er eerst (heel) goed over na, of je dat wel wil en of je bereid bent door alle moeite te gaan. Succes aan je vriendin en haar vriend! |
![]() |
||
Citaat:
Dankjewel...!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]()
|
![]() |
ik zou het niet vertellen tegen ouders
want zowiso verniel je je relatie ik weet een beetje a van de islam en meisjes van die leeftijd met een vriendje worden afgeschilderd als hoer . zo is het nu eenmaal bij mij in de buurt een gelijkaardig iets meisje wordt huis uit gezet omdat ze een relatie had en geen maagd meer was dus zwijgen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ze meteen voor sukkels uitmaken vind ik ook belachelijk. Eerlijkheid duurt het langst. Ik vind eerlijk zijn tegen je ouders eerder volwassen dan hangend aan je ouders. Ik weet niet hoe jij bent opgevoedt bent... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Hoeveel geld heb jij? Gaelle2 | 335 | 07-06-2020 15:36 | |