Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
jah idd ben sowieso erg benieuwd hoe t er daar uitziet mrg ga ik langs en ik ga t op 10euro houden denk ik.. is ook makkelijk rekenen mocht ik een keer half uur langer doorwerken of eerder weggaan... enne idd hij zegt zelf: je moet maar kijken hoeveel uur jij denkt dat t nodig is dat weet jij t beste (dit bewijst dat ie zelf echt geen flikker doet
![]() |
![]() |
|
Ik heb een tijdje bij iemand schoolgemaakt, normaal huis, 2 onder 1 kapper. Deed ik 2 a 3 uur per week over, en dan deed ik de boven Of de onderverdieping, en sowieso altijd de badkamer en wc. Ik kreeg hier 10 euro per uur voor, is wel een goede prijs denk ik. Misschien kun jij wel ietsje meer vragen omdat je wat ouder bent? Maar 10 euro lijkt mij op zich ook wel goed
![]() |
![]() |
|
ik krijg dus ook 25euro per 3uur maar ga 2x 3uur werken tis heel groot ene dag doe ik boven en de andere dag onder.. en zijn drukkerij zit onder zijn huis (t hele pand is dus in principe van hem) dus af en toe ook ff daar stofzuigen en keuken en wc schoonmaken...
zal goed moeten gaan plannen hoop dat t lukt en dat ik er kan blijven want 50euro per week erbij is mooi ![]() enne ik heb een beetje gelogen want zn zus wou me 7,50 per uur geven toen keek die man (mn baas dus in principe) me aan van wat verdien je dan bij de thuiszorg?? ik zei 9euro maar goed dat is dus 8,50 khoop niet dat ze daarachter komt ![]() maar ik wou t niet voor 7,50 doen vooral omdat t echt flink aanpoten is.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jah ik had idd 10 kunnen vragen MAAR hij heeft n eigen zaak dus als ie dan wit iemand zou nemen zou ie weer wat beter uitkomen belastingtechnisch dus ik dacht ach als ik het hier naar mn zin heb (hij is wel heel spontaan en zn kindereen tot nu toe ook)
dan vind ik het wel lekker om 50euro handje contantje te hebben elke week dan hoef ik doordeweeks niks te pinnen en kan ik wat beter mn geld op de bank sparen (anders pin ik 3-4x 20euro in de eerste weken van mn salaris hahaha) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Bijbaantje xLumos | 3 | 13-08-2013 08:41 | |
De Kantine |
Saaie Brabo's #1210 Verwijderd | 500 | 11-11-2010 11:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ontwikkelingssamenwerking perfectme | 316 | 25-02-2007 17:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Uurloon 17-jarige schoonmaakster volgens CAO Sylver-Myst | 16 | 18-08-2005 10:00 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #33 rare kwast | 489 | 12-07-2005 23:18 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat verdien je daar? Verwijderd | 131 | 01-05-2004 18:32 |