Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is volgens mij een kwestie van 'je-moet-het-maar-net-bedenken' . Ik kan ook wel stukken van RHCP naspelen, maar bedenken kan ik het (nog) niet. Er is toch altijd meer waardering voor artiesten die binnen een stroming met iets nieuws komen, of zelfs een nieuwe stroming bedenken, dan voor artiesten die het misschien beter kunnen en voortborduren op wat er al is.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
mainsupreme, noem eens 1 band dan die in het straatje van Slayer speelt en ze overtreft? Ik ben geen metalfan, maar weet wel dat Slayer al 20 jaar op hoog niveau originele thrash speelt en dat alle 4 de muzikanten zichzelf wel bewezen hebben.
In tegenstelling tot een band als In Flames, die ook heel goed spul hebben geleverd maar anno 2004 alleen nog maar met zwaar downtunen, keyboards en gelikte clips een album kunnen uitbrengen. |
![]() |
|
daan, ik denk dat je gister zat was. Toen was je heilig overtuigd van je eigen theorie. Maar nu je weer nuchter bent blijkt het volkomen onzin te zijn......
Ik denk trouwens dat ik maar even haunting the chapel op ga zetten
||
Citaat:
[edit] tenminste, ik vind Testament beter dan Slayer, en ze bestaan zo ongeveer even lang [/edit]
||
Citaat:
||
Citaat:
maar heb jij k3 wel eens live gezien?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() hier ben ik het niet mee eens. In Flames anno 2004 is nog steeds een goede metalband, alleen evolueren ze. Slayer doet dat niet, en In Flames wordt dat afgerekend, terwijl ik het vanuit hun oogpunt wel snap. het blijft nog wel metal.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @Rhinus: Niét met de nadruk op "was". Ik heb laatst weer eens wat van hem zitten kijken, beelden in zwart-wit, het zal van een jaar of 30 -of langer- terug zijn en het was ontzettend grappig! Hij is inderdaad niet zo grof en vuilgebekt als Hans Teewen, die tegenwoordig God weet waarom zo verafgodt wordt, maar dat was men in die tijd nou eenmaal niet. Ik vind Hermans werk tijdloos en beter dan wat velen er nu van bakken. |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sommige dingen mag je wel letterlijk nemen. En geniaal? wat de neuk is er geniaal aan? Oh wacht je uitte je patriotisch gevormde mening. ![]() Leer handboogschieten.
||
Citaat:
En of Finkers tijdloos is zullen we over 40 jaar wel zien (waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik Finkers niet gaaf vind, integendeel).
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|